[EG][PG] Moeder van mijn merrieveulen + eigenaar.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tangi

[EG][PG] Moeder van mijn merrieveulen + eigenaar.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-07 13:43

Hallo,

Ik ben op zoek naar Tarniska. Zij is een vosmerrie met lichte manen. Achter heeft ze twee hoge witte benen en voor 1 hoog wit been. Op haar hoofd heeft ze een lange bles. Ze meet 1.65 mtr. Haar vader is Havel. In april is ze bevallen van een merrieveulen (Carniska) van Valdez. In September heb ik Carniska opgehaald en is Tarniska door de eigenaresse te koop gezet. Ze zou verkocht zijn naar mensen in Noordwijkerhout. Nu blijkt het dat deze mensen niet goed klikte met haar en hebben haar weer te verkocht. Ik zou graag willen weten waar ze beland is.

Natashja

tapdance

Re: [EG][PG] Moeder van mijn merrieveulen + eigenaar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 16:58

Hallo!
IK ben de eigenaar van Tarniska!
IK heb haar gekocht op 1 oktober, in tilburg op een recreatiepark!
Als je meer wilt weten mail je naar: jolieneolofsen@hotmail.com

cara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 08:38

wat grappig, ik ken Tarniska ook,ze is niet heel groot,heeft erg mooie gangen en is een mooi paard,maar wel onhandelbaar,ik heb haar veulen ook gezien ,geweldig beestje,mooie kleur en prima gangen.(haar bijnaam vroeger was Truus!
Ik ken een groot gedeelte van het verleden van tariska,geen makkelijk paard.

Tangi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-07 22:53

Hoi Cara,
Bedankt dat je mijn veulentje zo de hemel in prijst. Ze is echt een schatje. Mag ik misschien zo vrij zijn om te vragen waar je moeder en dochter van kent? Vind het leuk om de geschiedenis te weten van de moeder van mijn Carniska. Je mag me mailen; Beus_tas@hotmail.com
Bedankt voor de genomen moeite.

Groet Natashja

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 11:39

Gezien de eigenaar van het gezochte paard zich heeft gemeld in dit topic zet ik deze op slot.
Mocht het niet om het juiste paard gaan kan de TS mij een pb sturen met het verzoek het topic weer te openen.