Zoek lederen rijlaarzen, ruitersportzaken gezocht!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Laura82

Zoek lederen rijlaarzen, ruitersportzaken gezocht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 23:43

Sorry, beetje vage titel, kon even niets anders bedenken!!!

Het zit zo: ik wil graag lederen rijlaarzen kopen, maar mijn budget is niet zo heel groot. Nou ben ik op internet wat onderzoek aan het doen naar welke rijlaarzen er zijn (vooral ook in mijn maat, heb flinke kuiten) en de kosten daarvan. En daarbij ook welke winkel ze verkoopt. Nou ken ik in de buurt van alkmaar een aantal ruitersportzaken, namelijk MJL, Ooteman, Alkmaarsche ruitersport speciaalzaak (oid Knipoog ) maar daar houdt het wel zo'n beetje op. Ben wel op internet aan het zoeken geweest, maar zie door de bomen het bos niet meer. Dus, wie kent er hier in de buurt (max ongeveer 30 km) nog meer (betaalbare!!) ruitersportzaken, en hebben die een website???

Alvast bedankt!!!

dolor

Re: Zoek lederen rijlaarzen, ruitersportzaken gezocht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 19:30

MJl (cavalo's). vroegop in sint pancras (derby, mountain horse en petrie). scheltinga in hoorn (derby)

meer weet ik er niet. moet ik even op stal navragen.

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 14:32

www.ooteman.nl echt een super winkel, voor mijn is MJL en vroegop ook dichtbijer maar voor leren rijlaarsen vind ik dat niks, overigens ga ik nu bijna voor al mijn spullen naar ooteman, super klantvriendelijk enzo, ze hebben super veel op vooraad als je dat gaat vergelijken met MJL of vroegop...

SuuZzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 14:33

MDA ruitersport in Schagen, Zeeman in Winkel en Morgans in ik dacht Zwaag..

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 14:42

Ooteman is wel duurder als je het vergelijkt met Vroegop en Alkmaarse ruitersportzaak.
En bij de Alkmaarse ruitersportzaak krijg je 10% korting met je KNHS pas he! Volgens mij ook op laarzen..

Luca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 16:27

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 16:34

Je zou eens naar Ria Nieuwendijk kunnen rijden. Dat is een 2de hands ruitersportzaakje die eigenlijk alles op paardengebied wel heeft liggen. Ik denk dat het wel verder is dan 30 km, maar als je eerst belt om te vragen of ze heeft wat je zoekt en daarvanuit naar de andere 2 ruitersportzaken rijd, die daar redelijk in de buurt liggen, is het misschien wel de moeite waard?
Als je de telefoonnr. wil geef je maar een pm. O ja ze liggen in beinsdorp, bennebroek en zwaanshoek. ( Haarlem, Heemstede)

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-07 16:45

Rytm schreef:
Ooteman is wel duurder als je het vergelijkt met Vroegop en Alkmaarse ruitersportzaak.
En bij de Alkmaarse ruitersportzaak krijg je 10% korting met je KNHS pas he! Volgens mij ook op laarzen..

Is dat zo? Ik vond juist ooteman zo goedkoop... Alkmaarse ruitersportzaak krijg je inderdaad korting, maar volgens mij hebben ze maar heel weinig modellen. Tenminste, toen ik er was wel. En op vooraad al helemaal weinig...

cpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 22:09

The Riding Academy laarzen; Mooi, soepel en zeker níet duur. Mijn dochter heeft ze ook en ze passen heel mooi. Wij hebben ze gekocht in Nieuw-Amsterdam bij de Onimex, maar ik weet niet waar je ze verder zou kunnen vinden. Google anders eens.