Scheerapparaat kopen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

clausjuh

Scheerapparaat kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 22:08

Ik wil binnenkort graag een scheerapparaat kopen, waar ik heel mijn paard mee kan scheren.
Zelf heb ik totaal geen verstand van scheerapparaten.
Kunnen jullie mij misschien advies geven?
En misschien ook zeggen welke apparaten goed zijn?

Groetjes Claudia

Marcella

Re: Scheerapparaat kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 13:13

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:28

alle bekende merken zijn niet slecht .je moet alleen uitproberen wat lekker in de hand ligt, je moet het tenslotte een uurtje of anderhalf vasthouden. zelf heb ik lister die ik ook 1 keer per jaar laat ''schoon blazen'',en nakijken.
regelmatig onderhoud !, dan heb je er lang plezier van

anniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:30

Heb zelf bij onze pony's de Moser Avalon gebruikt (http://www.proruiter.nl/product_info.ph ... ts_id/1909), die vond ik echt heerlijk in de hand liggen en kon er zowel grof als fijn werk mee doen. Heb bijvoorbeeld de Constanta uit onze shop ook weleens vastgehouden maar die is echt veel zwaarder en zo'n zwaar apparaat lijkt me erg zwaar om zo lang mee te scheren!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:48

Heb zelf een Heiniger Progress en deze is super licht in de hand en super in gebruik. Heb er nu al 4 paarden mee geschoren op stal.

TD_Aesculap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 22:44

Op het moment worden er veel nieuwe machines via internet winkels verkocht voor een prijs die lager ligt dan de advies verkoopprijs. Veel van deze machines zijn via de grijse handel op de nederlandse markt gekomen. Ik heb al een hoop klanten gesproken die veel problemen ondervinden met de garantie. Als de nederlandse importeur deze machine niet heeft ingevoerd dan hoeven ze ook geen garantie te geven en zal de internet winkelier zich moeten wenden tot de degene van wie ze de machine hebben gekocht. Dit geeft blijkbaar veel problemen , kosten en ergenis.
Mijn advies: Koop een scheermachine gewoon in een winkel.