Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ceesje schreef:Mijn merrie reageert op mijn auto.
, de mijne ook begint altijd te hinneken als ze onze auto of vrachtwagen hoort aankomen zelfs al van verre heb ik gehoord van voorbijgangers.

kensha schreef:Het is geen klok kijken het is soort biologische klok die we allemaal hebben dat ons vertelt wanneer slapen wanneer niet waneer actief wanneer niet

Angelkisssss schreef:Op de stal waar ik rij daar is een pony die weet precies hoe lang de privéles duurt (30 min). Als je haar bijv nog wil laten draven in de laatste paar minuten moet je wel heel erg hard je best doen, wat ze loopt gewoon naar het midden en gaat stil staan. Dat is pas echt klokkijken.

.
(hij moet nu nog wennen aan de 13.00 aangezien hij nu op de winterwei staat maar het gaat beter
).
, ik longeer in blokjes van 5min en vaak keert ie al vanzelf om... (als ie linksom mag dan want dat is zijn makkelijke kant...) En hij weet het ook precies wanneer die klaar is (na een half uur...) en als ik dan even niet op let staat ie zo voor me neus van hoi ik ben klaar... Best wel handig
.