Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
erop heb je er veel meer over te vertellen....... KiWiKo schreef:ga er dan opzittenerop heb je er veel meer over te vertellen.......

KiWiKo schreef:ga er dan opzittenerop heb je er veel meer over te vertellen.......
Hetja schreef:Is er niet iemand die met je mee kan, jij er op en iemand anders er naast, tot dat het goed gaat en dan alleen proberen?
Diablo schreef:KiWiKo schreef:ga er dan opzittenerop heb je er veel meer over te vertellen.......
Ik hoor dat wel vaker, maar kun je me uitleggen waarom dat zo is? Ik heb nl. een Tinker, waar ik naast echt meer over te vertellen heb dan er op.

ellepel schreef:je loopt er naast als je naar les gaat??
kun je anders geen longeerbit stukje vastmaken aan het bit en dan een touw eraan en zo wandelen?
want neem aan als je dan toch naar les gaat je ook hoofdstel er om hebt
Balko schreef:Misschien dat je eerst een paar keer beter kan oefenen gewoon lekker wandelen over een rustig weggetje, als hij weg wilt gaan, kan je eerst proberen met druk en HO! zo niet een flinke ruk, ook kan je met het uiteinde voor zijn hoofd langs gaan, als ie t dan nog niet doet een flinke knal/tik! Nog veel succes en ik hoop voor je dat het binnekort beter gaat!
KiWiKo schreef:omdat je erop je benen, handen, gewicht, stem, en zithulpen hebt
ernaast heb je niks
dienetje schreef:Ik loop vaak met hem een lekkere wandeling hond mee en een uurtje lopen. Dat is het vervelende dan doet die het niet.
ladymagic schreef:KiWiKo schreef:omdat je erop je benen, handen, gewicht, stem, en zithulpen hebt
ernaast heb je niks
Ben ik het 100% mee oneens. Als op dit moment op mijn pony ga zitten heb ik niks te vertellen over meneer, omkeren, weg rennen, hij is niet tegen te houden, begrijp me niet verkeerd, hij is niet gemeen, maar als ik er naast/achter (lange lijnen) loop gaat het wel prima. En ik weet het vertrouwen, vetrouwen, vertrouwen, oefenen oefenen oefenen, maar hij reageert gewoon nergens op als ik er op zit in tegenstelling tot alles wat we op de grond al bereikt hebben met z'n tweetjes...
.

KiWiKo schreef:Tjsa, kan je een conclusie uit trekken![]()
![]()
Ik zit er liever op