1e proef na 8 onderdelen afgegroet..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zazoeyou

1e proef na 8 onderdelen afgegroet..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-07 18:57

Ik heb net mn wedstrijdt achter de rug..pffffffffffffff..

Ik kom aan,, lekker losgereden zoals normaal altijd doe Pling

Alle meiden om me heen een zeiknat paard en klagen..ik wist niet wat er was,,en durfde het ook niet te vragen Bloos

Ik mocht starten 1e proef..NOUUUUUU echt waar,, die bak was net voorzien van nieuw zand en was ZWAAR Huilen niet normaal..

Het leek alsof mn paard door een meter water heen moest ,,zo hoog trok hij zn beentjes op..

Na 8 onderdelen en een paard dat aan het staken was en zooooo zeikens nat,, heb ik afgegroet..

Nou toen begon de ellende,, trof ik ook nog een jury waar ik prive nogal ruzie mee heb(niets met paarden te maken)..

Ik mocht maar niet zo afgroeten en bla bla bla..

Ik uitgelegd dat mn paard het niet aan kon,, en dat ik liever stop dan mn paard een peesblezure op te laten lopen.. Cool

Toen begreep ze het..

Ik ben bak uitgegaan en heb voor de 2e proef begon alleen maar gestapt a 25 minuten..

2e proef begon,, wilde ze mij niet laten rijden Boos!

Weer een discussie,, toen mocht het toch...

Toen ging het wel wat beter en heb ik mn paard maar gewoon zelf laten lopen..

Prijsuitreiking..

1e proef 8 onderdelen 7ens (niet slecht dus) Pling
2e proef 185 punten Dromen (trots)

MAAR toen kwam er weer een discussie over OF die winstpunt wel telde Huilen

Nou weet ik dus nog niets JULLIE?????? telt het of niet...

Ze sturen de coupons wel gewoon op naar KNHS

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: 1e proef na 8 onderdelen afgegroet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 18:59

Ik snap niet precies waarom je dan toch de tweede proef ging rijden terwijl je paard het in de eerste proef al niet aankon? Verward

Verder kun je een verliespunt krijgen wanneer je vroegtijdig de bak verlaat, tenzij je paard iets mankeert.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 18:59

Ik zou niet weten waarom je wp niet telt! als de jury een prive probleem met jou heetf, mag ze jou er niet op afstraffen.

Ik heb alleen 1 vraag, die 1ste proef stopte je ivm de baan, ree je de 2de proef in dezelfde baan?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:01

Cayenne schreef:
Ik snap niet precies waarom je dan toch de tweede proef ging rijden terwijl je paard het in de eerste proef al niet aankon? Verward

Verder kun je een verliespunt krijgen wanneer je vroegtijdig de bak verlaat, tenzij je paard iets mankeert.

Afgroeten heeft geen verlies tot gevolg.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:01

Dat is niet waar Cayenne.
Sinds april 2007 mag je gewoon afgroeten zonder verliespunten te krijgen.

Ik begrijp inderdaad ook niet waarom je dan voor de tweede proef wel weer (diezelfde??) baan in bent gegaan, maar dat is je eigen beslissing.

Hoe het met je punt zit weet ik niet, mijn gevoel zegt ook dat die niet zou tellen, maar ik ken de regelementen wat dat betreft niet goed, dus kan je daar geen eerlijk antwoord op geven.

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:02

die 2e proef moet wel in een andere bak geweest zijn natuurlijk, anders slaat het nergens op...lijkt mij

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-07 19:03

lucifertje schreef:
Ik zou niet weten waarom je wp niet telt! als de jury een prive probleem met jou heetf, mag ze jou er niet op afstraffen.

Ik heb alleen 1 vraag, die 1ste proef stopte je ivm de baan, ree je de 2de proef in dezelfde baan?

Nee,, ik ben in andere baan gestart(net als de rest).. Pling

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:03

Noukie schreef:
Dat is niet waar Cayenne.
Sinds april 2007 mag je gewoon afgroeten zonder verliespunten te krijgen.

Ik begrijp inderdaad ook niet waarom je dan voor de tweede proef wel weer (diezelfde??) baan in bent gegaan, maar dat is je eigen beslissing.

Hoe het met je punt zit weet ik niet, mijn gevoel zegt ook dat die niet zou tellen, maar ik ken de regelementen wat dat betreft niet goed, dus kan je daar geen eerlijk antwoord op geven.

Oh, ik was vergeten dat het nu idd is veranderd Clown

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:04

omdat je zelf vrijwillig afgegroet bent kun je echt geen verliespunten rijden! Dat is dit jaar afgeschaft omdat mensen soms express te vroeg stopte om verlies te rijden zodat ze mee konden doen aan een selectie

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-07 19:11

Angg schreef:
omdat je zelf vrijwillig afgegroet bent kun je echt geen verliespunten rijden! Dat is dit jaar afgeschaft omdat mensen soms express te vroeg stopte om verlies te rijden zodat ze mee konden doen aan een selectie

Dank je wel.. dat wist ik niet(en jury was blijkbaar ook niet op de hoogte van nieuwe regelement) Pling

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 21:05

Als je de eerste proef helemaal niet was gestart dan had je winstpunt in de 2e proef niet geteld. Nu je de eerste proef wel gestart bent heeft dat geen gevolgen voor je punt in de 2e proef.

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 21:06

zazoeyou schreef:
Angg schreef:

Dank je wel.. dat wist ik niet(en jury was blijkbaar ook niet op de hoogte van nieuwe regelement) Pling

Hahaha nee dat zal dan niet Clown Naja oliebol happens maar het is toch echt zo

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 21:08

De tweede proef mag je niet officieel starten als je afgegroet hebt, alleen HC met toestemming van de jury. (ja uit ervaring Bloos )

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 07:33

cle0o_o0 schreef:
De tweede proef mag je niet officieel starten als je afgegroet hebt, alleen HC met toestemming van de jury. (ja uit ervaring Bloos )

Dit is dus niet waar. Dat telt alleen als je de eerste proef helemaal niet gestart bent. Als je wel start, maar na een aantal onderdelen afgroet om een andere reden dan kreupelheid dan mag je gewoon je tweede proef starten.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 07:36

Als je besloten had je eerste proef helemaal niet te starten, had je inderdaad je tweede proef alleen HC mee mogen doen. Nu telt dat niet, je bent gestart maar je hebt afgegroet. Dat maakt tegenwoordig niets meer uit, dus je tweede proef telt gewoon!

Ik denk alleen dat als mijn paard het zo zwaar gehad had in die eerste proef en drijfnat dat ik m lekker uitgestapt had en op de trailer gemikt. Als hij dan al wat overbelasting had van die enorm zware bodem geef je m dan tenminste de tijd om daar van te herstellen. Maar goed das mijn mening!

leo03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 15:39

Waarom zou hij niet tellen?
Je hebt de proef toch tenslotte gereden? (2e)
Ik zie geen aanleiding om hem niet mee te laten tellen.

Linda_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 16:43

Cayenne schreef:

Je mag gewoon afgroeten in de proef. Nieuw regelement, je krijgt geen verliespunt.

Ik ben er blij mee, je hebt soms van de banen die er zo vreselijk bij liggen. Dat gun je geen enkel paard en dan spaar ik mijn paardjes liever dan dat ik ze laat glijden, struikelen en blessures oplopen!

umba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 16:52

Natuurlijk telt je winstpunt. Ook als je een prijs zou hebben dan heb je daar recht op. Het zou anders zijn als je gediskwalificeerd zou zijn. Nu ben je zelf gestopt en dat staat gelijk aan uitsluiting en geldt alleen voor de proef die je op dat moment rijdt. Hoop dat je hier iets aan hebt.

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 18:00

Grappig om te zien dat er nog zoveel discussie hierover is, terwijl het dit jaar al vaak genoeg in de P&S heeft gestaan. Zelfs sommige jury's weten het niet!