Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als ik besluit om haar te kopen, zal ik het met 700 proberen... mocht dit niet worden aanvaard, dan weet ik dat het redelijk is om er toch bv. 900 voor te geven... M'n budget komt op zich wel tot iets hoger.
Musetta schreef:OK, dankjewel. Heerlijk die snelle antwoorden.Als ik besluit om haar te kopen, zal ik het met 700 proberen... mocht dit niet worden aanvaard, dan weet ik dat het redelijk is om er toch bv. 900 voor te geven... M'n budget komt op zich wel tot iets hoger.

Sappos schreef:Ze is nu nog gezond maar het blijft een oude(re) pony dus het kan zijn dat ze binnenkort niet gezond meer is en het je een hoop gaat kosten aan bijv da enzo. Hoop dat je zoveel mogelijk van de prijs afkrijgt

Achmeddie_ schreef:Een meisje hier van bokt, heeft een Z pony, 21 jaar, maar 750 euro. 1000 vind ik erg duur.
Maar ik begrijp dat jij hem wilt kopen? Dan zal ik eerst kijken of het wel klikt tussen het paard en jou.
Sappos schreef:Maar een oudere pony die al iets gelopen heeft is vaak ook een goede leerpony dus dan maakt het niks uit dat ie iets versleten is. Mensen betalen graag voor een brave leerpony.
@TS Al een mooie prijs kunnen maken met de eigenaar?

langemans schreef:Hoe zwaar is hij?
wat heb dat er nou weer mee te maken