leren laarzen: Spanners?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Valerie_V

leren laarzen: Spanners?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-07 14:22

Hallo Doei!
Ik heb leren laarzen mountain horse sportive rider daar zit een rits en elastiek in. Toen ik ze kocht kreeg ik er een soort van opblaasbare dingen bij die je erin kan doen als je ze niet aan hebt. Ik doe ze er altijd na het rijden in maar toch heb ik het idee dat ze wel inzakken!

nu wou ik weten of het dan beter is om er spanners in te doen of niet, want er zit wel elastiek in en rekt dat dan niet vreselijk uit met spanners Verward

Ik ben benieuwd naar jullie reacties Lachen

Groetjes Valerie

Melia

Re: leren laarzen: Spanners?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 17:38

Ik heb geen idee of het beter is, lijkt me wel, anders doen ze dat ook vast niet in de winkel. Ze raadden het mij toen wel aan, daarom heb ik ze erbij gekocht.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 17:41

Als je niet wil dat ze inzakken, kun je die spanners er in doen en de laarzen dan neerleggen. Of je koopt een stok waar je je laarzen ondersteboven op zet. Die spanners zijn er ook alleen maar voor dat de schacht niet omvalt en je een knik in je laars krijgt.

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 17:43

Ik heb ook met rits en elastiek en gewoon spanners. en nee ze rekken niet uit is juist heel goed voor je laarzen ik heb ze nu 1,5 jaar en ze zijn niet of nouwlijks ingezakt

linneketeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 18:07

Gewoon op z'n kop weghangen is mij altijd gezegd!
dan zakken ze ook niet erg in. Maar alle leren rijlaarzen zakken in het begin wat in, ook zowieso omdat je er mee op je paard zit en mee loopt.

Valerie_V

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-07 18:45

oke bedankt Knipoog

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 19:18

Ik heb dezelfde laarzen als jou en heb er ook spanners in! Deze kreeg ik bij mijn vorige paar laarzen en heb ze bij dit paar gewoon gehouden. Mijn laarzen zijn nauwelijk ingezakt en ik heb ze toch al bijna een jaartje. Ja