En hebben jullie je wedstrijd doelen gehaald voor 2007?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

verana

En hebben jullie je wedstrijd doelen gehaald voor 2007?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-07 22:36

Naar aanleiding van dit topic Wedstrijd doelen 2007, hebben jullie ze al?

Ik kan zeggen dat ik ze niet heb gehaald

We wouden M1 startgerechtig zijn eind dit jaar. Maar door prive omstandigheden is het allemaal niet gelukt

Maar nog ben ik trots hoor want we zijn nu toch wel L+3 geworden dit jaar Haha!

Dus hebben jullie je doelen gehaald dit jaar?

Quidou

Re: En hebben jullie je wedstrijd doelen gehaald voor 2007?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 00:42

Citaat:
Mn doel voor 2007 is indoor het L uitrijden en dan buiten in t M gaan springen, eind van het jaar zou ik heel graag Z startgerechtigd zijn, maar of dit een reeël doel is zullen we eind 2007 zien
en minimaal L2+1 dressuur

Mn doel voor t dressuur heb k iig al gehaald. Tong uitsteken
Z springen startgerechtigd ga k niet meer halen want zoveel wedstrijden heb ik niet meer.
Maar vind dat k echt absoluut niet mag klagen over 2007! Haha!
Als iemand van te voren had gezegt dat k kampioen zou worden, denk ik dat ik diegene best hard zou hebben uitgelachen. Clown

knaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 01:30

Jaa, ik wou graag L1 zijn met winstpunten eind dit jaar. Ben nu M1 startgerechtigd Haha!

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 08:39

ik had graag L2 gerechtigd willen zijn, maar door willem zijn blessure heb ik 2 wedstrijden moeten missen en heb ik niet meer de kans kunnen krijgen om nog echt op hem te kunnen rijden.. maar mijn algemene doel met hem vanaf het moment dat ik hem kocht is absolut gehaald Haha! wilde L1+1 zijn en dat heb ik ruimschoots gehaald met 9 punten...

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 08:42

Ik wilde de L1 door zijn dit jaar, mara heb van mijn paarden al geleerd dat ik niet moet plannen. Vien staat al vanaf begin maart op rust, met diverse blessures, dus ben bij L1+ 3 blijven steken.
Mijn enigste streven voor 2008 is dus ook haar gewoon weer gezond hebben en lekker kunnen rijden, de rest zien we wel.

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 08:50

Dit had ik gepost:
Citaat:
Pff..moeilijk. Hij is al van een onhandelbaar verwaarloosd paar naar een topper gegaan. Heb een bixie gereden waarbij gevraagd werd of ik geen M startgerecht al was.

Mijn doelen zijn:
- een startkaart aanvragen
- L2 + 5 dressuur
- L1 springen + 2

en nou maar hopen dat het lukt

Het blijft toch mijn ZZ hengst ( ZonderZaad hengst -> ruintje dus )

Ben nog niet eens gestard Koe Volgend jaar dan maar hopen te starten Slapen

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 09:06

Ik wilde dit jaar M1 gaan starten. Dat is gelukt. 1e wedstrijd vorige week gehad en zat toen net een paar puntjes van een wintspunt af. Zou het wel leuk vinden om 1 winstpunt in het M1 te halen dit jaar. Maar heb vandag m'n laatste wedstrijd van dit jaar en er zijn nog heel veel verbeterpunten, dus ik reken er maar niet te hard op. Haha!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 09:21

Ik wou beide paarden iig in het L1 hebben en liefst een in het L2.
Nou, het ene paard heb ik nooit gestart en rij ik ook niet meer.
Het andere paard is idd in april gestart maar heeft al snel 4 maanden rust gehad (door zowel blessures van hem als van mij). Hij is nu L1+5. Dus het doel (L2) is niet gehaald maar als je bedenkt dat ik dus maar 4 maanden gestart ben (er komt nog 1 maand aan) en wel de klasses ver uit wil rijden vind ik dat hij het toch echt niet slecht gedaan heeft! Zonder blessures was ik toch wel een eind op weg geweest Haha!

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 09:28

ik niet. ik wilde zoo graag 1 winstpunt halen met Pim zodat we mogen springen. maar helaas is dat niet gelukt. ik heb ook maar twee wedstrijden gereden maar dit ook omdat het thuis al niet echt goed genoeg ging.

nu heb ik mijn hoop op tiara gevestigd als zij weer helemaal gezond is gaan we hard trainen!

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 09:34

Ja, ben in februari met Nicky begonnen,die was toen al 12 en B/L niveau gereden (alleen thuis,paard was nog nooit op concours geweest)door eigenaresse. Doel voor mij was hem Z1 te starten en op 2 september zijn we Z1 gestart en hebben nu 4 winstpunten. Niks afgedwongen maar hij pakte alles zo makkelijk op dus het ging eigenlijk vanzelf. Lachen

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 11:13

helaas, mijn doel om L2 startgerechtigd te zijn heb ik niet gehaald.
Ik ben wel de B doorgegaan en dus in het L1 gekomen,maar ben nu L1 + 5 en heb nog maar 2 proeven te gaan, dus behalve als ik ineens 2/3 winstpunten per proef haal, red ik het niet Clown

had het trouwens wel kunnen halen, maar dankzij een paar rijtechnische fouten van mij en de rest continue 179 punten rijden schoot het net niet op.
anders was ik nu L1 + 12 geweest en had ik het doel wel gehaald. ( wie krijgt het bv voor elkaar om de verkeerde kant op te wijken? ikke)

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 12:11

Ik had niet echt een wedstrijd doel toen ik in Juni ben begonnen, maar met de eerste WP in het L1 ben ik meer dan tevreden.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 12:12

bij mij liep alles in de soep, eerst kreeg ik een ongeluk, en daarna heeft paard tot 3 keer toe een andere blessure gekregen..... Scheve mond

Intervarno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 12:18

Nee, niet echt Clown

Citaat:
Ik wil eigenlijk volgend jaar wel L1 startgerechtigd zijn en een B-parcoursje hebben gesprongen. Weet niet of het lukt, maar het is een goed streven

Tussenstand: Dressuur: B+3 (heb ook niet echt veel wedstrijden gestart, maar toch:= Springen: Niet officieel gestart, wel onderling, was daarbij wel foutloos, maar durf niet echt officieel Nagelbijten / Gniffelen

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 12:20

Ik zie dat ik niet eens in dat topic heb gereageerd. Ik zat eind 2006 in zo'n ongelooflijke wedstrijddip dat er uberhaubt geen doel te stellen viel Haha! Haha!.

Ben begin 2007 overgestapt naar een andere instructrice en zo ondertussen gaat het wel weer.

Dressuurmatig ben ik dit jaar maar 2 keer gestart en verder heb ik mn tijd gestoken in crosslessen en springlessen.

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 12:21

ja Lachen

wou L1 startgerechtigd zijn, en heb afgelopen zondag mn eerste L1 wedstrijd gereden Lachen

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 12:23

Wel grappig om te zien dat iedereen zichzelf een wedstrijd doel stelt. Ik doe dat eigenlijk niet Tong uitsteken . Zie wel hoe het gaat. Doe altijd goed mijn best en meer kan ik niet doen Knipoog .

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 12:40

marquez1 schreef:
Wel grappig om te zien dat iedereen zichzelf een wedstrijd doel stelt. Ik doe dat eigenlijk niet Tong uitsteken . Zie wel hoe het gaat. Doe altijd goed mijn best en meer kan ik niet doen Knipoog .

Ik had ook geen wedstrijd doel. Meestal probeer ik wel ergens naar toen te werken. Anders blijf je stilstaan. Ik streef er wel naar om steeds beter te rijden. Maar het eerste wedstrijd jaar met jonge dieren die voor het eerst op wedstrijden komen heb ik geen doelen.

Voor volgend jaar heb ik ze dan wel. Nu heb ik iets om naar toe te rijden en ik moet zeggen dat ik dat ook wel fijn vindt

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 12:44

Nee, wilde met 1 paard L1 startgerechtig zijn en met het andere alvast onderling gestart. Paard 1 heeft wel op zijn enige wedstrijd 2 wp gelopen, andere paard heb ik nog maar 4 keer opgezeten, dus ben niet eens aan sturen/drijven toegekomen. We zijn wel weer als hij echt onder het zadel is, en ik een beetje hersteld.
Maar ja, ik ben heel blij dat ik zwanger ben geworden, en die wedstrijden komen nog wel eens.

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 12:47

Ik heb mijn paard gekocht met het doel recreatie, beetje bos en strandcrossen en mooi zijn......
Gaandeweg ging het lessen beter en had ik toch weer zin om te starten, na ruim 20 jaar niet gestart te zijn, ben in Februari gestart in de B en heb nu nog 1 punt te gaan voor het M, heel voorspoedig dus.
Ik heb geen typisch dressuurpaard, of het zou hogeschool moeten zijn, ik heb een P.R.E, oftewel Andalusier, met korte gangen en dito nek, maar we doen ons best en we zien het wel.
Mijn doel is om volgend jaar in het M te starten, dat kan Februari zijn, maar ook het zomerseizoen, uiteindelijk zie ik het wel hoe we ervoor staan, het wordt vanaf dan toch wel alle zeilen bijzetten om een beetje in de buurt te komen van al die langpoot muggen......
Maar uiteindelijk hebben we nu meer bereikt als verwacht , dus hebben we ons doel voor 2007 bereikt!

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 12:50

@WinBinChes; Ik wordt altijd gestressd als ik mezelf een doel zet. Mijn doel is altijd mijn paard zo te kunnen laten zien zoals die thuis ook loopt. Dan weet ik of ik op de goede weg ben. Ik heb nu altijd een gezonde spanning voor de proef, wil graag alles laten zien wat we in huis hebben.
Ik denk dat het voor mij averechts gaat werken als ik mezelf ook nog een doel ga stellen waar ik aan het eind van het seizoen wil zijn.
Maargoed das voor iedereen persoonlijk natuurlijk

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 13:00

Citaat:
Eind 2007 m'n nu 3 jarige wedstrijd-klaar en nog gezond hebben!

Beetje m'n doel voorbij.. het gezonde is gelukt, en meer dan wedstrijdklaar.
Volgens m'n instructrice moest ik toch maar afgelopen zomer gaan starten.. super gegaan. In de B nog even door blijven rijden voor wat ervaring, nu nog 3 punten (met nog 3 proeven te starten dit jaar)en we zijn L2 startgerechtigd!

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 13:02

ik wilde een leuke, gezellige, sportieve, winnende wedstrijd periode na een aantal periodes die echt niet lekker gingen!
en ja hoor, mijn nieuwe paard haalde winst op winst..
we reden lekker ontspannen de proef door Haha! elke keer weer met een lekker gevoel naar huis Lachen

beter kan gewoon niet Haha!

Suprice

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 14:29

Ik hoop dan toch wel M2 gestart te zijn en het liefst ook een aantal winstpunten gehaald te hebben (ben nu M1 + 2). En kampioen worden met de Merrell cup , nee grapje maar dat gaan we natuurlijk gewoon proberen maar is geen doel op zich ..

Dat had ik geschreven vorig jaar... Nu ben ik Z1+7 en is het me toch gelukt Lachen Met een mooi nederlandskampioenschap in het M2 Haha! En met de merrell cup waren we 2e dus ook mooi Lachen

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 14:33

Ik was nog nooit op wedstrijd gegaan, en hoopte gewoon uit B1 te raken tegen het einde van de zomer.
Ik ga nu L2 starten dus dat is wel gelukt ja Haha!