thermolaarzen/schoene/chaps

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cynt_girl

thermolaarzen/schoene/chaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-07 22:12

hoe duur zijn thermolaarzen kom je daar makkelijker in en uit?? want ik heb nu leren rijlaarzen zoals normaal iedereen maar t aan en uitrekken is verschrikkelijk!! en dan schiet me hele zool weer mee,, en dan doe je er weer een uur over die weer goed te leggen,, Dus ik zoek eigelijk schoenen of laarzen die goed ana en uit gaan en goed zijn tijdens het rijden, lekker zitten, ik heb nogal dikke kuiten dus ik heb daar speciale laarzen voor maar die zijn vreselijk!./..

tips please..
groetjes,

BabsieJana

Re: thermolaarzen/schoene/chaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 22:15

Ik heb thermolaarzen, En ik kom er echt heel makkelijk in en uit. Kan zelfs 3 paar sokken over elkaar aantrekken, en dan kom ik er nog makkelijk in en uit.

Ik heb ook jophurs (?) en chaps. Vind dat ook heel makkelijk.
Alleen ik vind thermolaarzen niet lekker rijden.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 22:17

Een vriendin van mij heeft goede thermo laarzen, ze gebruikt ze de hele winter, ze zitten lekker,gaan makkelijk aan en uit, ze zijn heel warm en zij heeft ook vrij dikke kuiten (ze had in ieder geval ook een brede kuitmaat met gewone rijlaarzen). Ik weet jammer genoeg niet welk merk het is maar ze betaan dus wel gewoon even zoeken.

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 16:45

Ik heb sinds kort de Mountain Horse Rim Frost. Die heb je in normale en wijde kuitmaten. Bovendien zit er een rits in. Ze zijn lekker warm, maar vind ze fijner voor buitenritten dan voor echt dressuurmatig rijden Bloos

Troublesome

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 18:02

die van harrys horse zijn 39,95 als het goed is, dat zijn dan thermolaarzen he. Volgens mij zijn dit een van de goedkoopsten.

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 18:04

Bij Divoza hebben ze ook thermolaarzen, maar daar heb ik verder geen ervaring mee.

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 18:06

Thermolaarzen heb je in verschillende modellen..
de modellen met klitteband zo aan de zijkant gaan echt makkelijk aan en uit Lachen en lekker warm!
verder heb ik ook joppers en chaps... tja, joppers heb je ook in verschillende modellen..
ik heb met veters, en 1 paar met rits.. rits gaat sneller aan, veter zijn mooier Clown vind ik ...
mijn leren laarzen zijn met rits van voor (polo model) dus die gaan ook makkelijk aan en uit Lachen

Blue_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:35

ik heb thermolaarzen Lachen ze waren hier pas bij de paardenshop in de uitverkoop Lachen ben er echt super tevreden over! en als antwoord op je vraag: ja ze gaan makkelijk aan en uit Lachen

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:40

ik heb de thermos van divoza, ze zitten heerlijk, kom er makkelijk uit en zijn supperwarm, MAAR ik schiet met mijn voeten nogal vaak door de beugels en dan zit je dus wel echt goed vast en krijg je je voeten bijna niet meer los dus met rijden vind ik ze minder geschikt Knipoog

anniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:43

Ik heb ze van onze eigen shop Knipoog
Vind ze heeerlijk warm, mooi waterdicht maar ik vind ze inderdaad voor het gevoelige dressuurwerk minder geschikt omdat er toch meer tussen jouw been en je paard zit. Is toch ook een kwestie van wennen trouwens, ik draag ze amper.
Wat ik ook wel draag als het koud is en ik toch dressuurmatig goed wil rijden zijn stevige bergschoenen / outdoorschoenen met skisokken en daar overheen beenwarmers, ook heerlijk warm Haha!

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 14:41

Ik heb ook thermolaarzen bij mij gaan ze altijd wel makkelijk uit en ook makkelijk aan Lachen
Ook heb ik chaps en die schoenen die daarbij horen heb ik ook altijd zo aan en uit!

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 14:45

Ik heb thermolaarzen van BR, zitten heerlijk! Zijn net sloffen, en ze zien er absoluut niet lomp uit. Ik werk er de hele dag mee op stal (aangezien ze heel licht zijn in het dragen), en ga ermee door de blub en alles, maar ze blijven heerlijk warm! Ik heb echter dunne kuiten (XS), en ik heb dit merk genomen omdat andere merken mij te groot waren. Maargoed, BR, fijne laarzen!

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 14:47

ik heb thermochaps, en thermo stallaarsjes. Ditzelfde ook in leer en daarnaast ook leren laarzen (voor wedstrijden).

Piietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 15:27

komt de zool ook mee als je een laars met rits hebt?
bij mij nl niet.

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 16:00

Je kunt de thermolaarzen beter ook iets ruimer kopen zodat je er (een) dikke sok(ken) in aan kunt trekken, die van mij zitten zelfs wat te los.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 16:05

ow, trouwens, de thermolaarzen van BR waren 65,95 euro

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 15:04

Ik heb ook thermolaarzen, heerlijk warm & je kan er goed in & uit. Maar als je rijd en je voet schiet door de beugel dan heb je een probleem want dan zit je vast!