Ik heb me paard bij EFO paardenverzekering verzekerd vind het zelf wel een goeie verzekering.
Wat je ervoor betaald ligt eraan voor hoeveel waarde je je paard verzekerd en voor wat je hem verzekerd.
Ik zou wel aanraden een uitgebreide ziekte kosten verzekering te nemen. Ik had me paard een beperkte ziekte kosten verzekering gegeven en nu moet ik zelf opdraaien voor de dierenarts kosten omdat het niet levensbedreigend was waarvoor hij geholpen moest worden.
Ik betaal per half jaar 140 euro.
Als je de verzekering opbelt komt er iemand langs en die komt kijken naar je paard en als de keuringen goed zijn dan is je paard verzekerd. Maar je moet gewoon bellen en info vragen dan vertellen zij het je precies. Je kunt ook kijken op www.efo.nl of ze bellen op 0513-622275 voor info.
Hoeveel een klinische keuring kost weet ik niet precies, maar de rontgenlogische keuring kost bij dierenartsenpraktijk bodegraven 450 euro. De prijzen staan niet op de site maar je kunt wel ff kijken op www.dapbodegraven.nl en bellen voor meer info of bij je eigen dierenarts in de buurt.
veel succes,
groetjes elz