Nou ik heb van de week even gesmst naar een jongen die daar altijd in de ring staat met de zweep.
De datum is nog niet bekend. Het is waarsch ergens in januari. Er zijn 2 dagen, met op elke dag plaats voor 50 paarden. De beste 25 ofzo mogen door. De finale is ergens februari. Vorig jaar was de finale de maandag met carnaval
Meestal komt er op startlijsten.nl een soort vraagprogramma als er meer bekend is.
Het is voor 3 en 4 jarige paarden, gerekend vanaf januari. (de A'tjes en Z'tjes).
Ik wil ook graag ons nieuwe paard op geven daarvoor.
In Saasveld kan je buiten de lessen en concoursen toch altijd terrecht? Er staat bij mijn weten altijd wel een parcours in de Ankerhallen. Even bellen en je weet of er een oefenparcours staat.
Het gaat om vrijspringen marquez en niet om een oefenparcours.. Maar als de datum bekend is staat het ook altijd in de strengen.. Ik ben zelf ook van plan mee te doen met onze 3 en 4 jarige.
wil wel proberen met bil, maar is denk ik geen topper, maar ze leren er iig een bult.. Misschien kunnen we met opgeven aangeven dat we bij elkaar in de buurt willen..
Onze 2,5 jarige geven we nog maar niet op. Die zal de hele winter denk nog in de opfok lopen, dus die mag nog ff van haar luie leventje genieten. Volgend jaar weer een kans.. overigens ook geen springtopper geloof ik. Moederskant alleen maar springen, maar ja vader is rubiquil
Dat zou wel leuk zijn als we bij mekaar in de buurt zouden kunnen.