Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar pilde wel snel. De 2 uit de winter en zomercollectie zijn prima! maardat materiaal is niet heel soepel. Voor dagelijks gebruik ben ik overgestapt op eurostar en voor als ik een keer mooi op het peerd wil zitten gebruik ik de HH

Denica schreef:Die die mistral plaatst heb ik dus ook, ik ben er juist niet zo tevreden over. Mijn eurostar rijbroeken zitten echt 10x zo fijn.
Ik vind het stofje overigens ook niet zo fijn.
.
. Maar hij rekt indd niet echt mee, ook gaat het leren zitvlak pillen. Heb ook nog een zwarte met roze sitvlak, daar glij ik alle kanten mee op. Daaanast is die naar 1 keer wassen echt zoooo groot geworden
wel jammer. gollempje schreef:dat heb ik dus ook Yorghos, effe offtopic: welk merk zit bij jou wel goed?
LovesHerPony schreef:Ik vind ze prima voor de prijs zit nu met eurostar's die nooit willen passen (benen te kort + te smal en taile te breed) Heb nu wel een overstap gemaakt naar een ander goedkoper merk die me net iets beter zijn in kwaliteit (kom even niet op de naam)
.