Binnenkant leren rijlaars stuk. Ervaringen??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kylyco

Binnenkant leren rijlaars stuk. Ervaringen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-07 11:28

Hallo,

Ik heb leren laarzen maar van één van de laarzen is er aan de binnenkant een stukje los. Nu klinkt dat niet heel vervelend maar het zit ter hoogte van de enkel(er net onder). De laars kan aan maar zodra je de voet weer uit de laars wil trekken gaat het losse stukje mee omhoog en zorgt ervoor dat de ruimte bij de enkel te krap wordt om de voet erdoor te trekken. Gevolg de voet zit vast! Ik heb destijds(3 jaar geleden) met een ijzeren stang het stukje terug kunnen duwen en de voet eruit gekregen. Erg pijnlijk en slecht voor de laars.
Ik heb toen nieuwe laarzen gekocht. Dit omdat er problemen waren met de winkel (waar ik ze gekocht had) en de leverancier. Ik werd de dupe en kreeg uiteindelijk de laarzen dus niet gemaakt terug. Terwijl de laarzen nog geen jaar oud zijn en er keurig uitzien. Scheve mond
Dus mijn vraag: Heeft iemand hier ervaring mee? Want mijn vader wil ze weg doen. Maar verder zijn ze goed dus wil ik liever proberen een oplossing te vinden dan gewoon weggooien.

mii_bll

Re: Binnenkant leren rijlaars stuk. Ervaringen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 12:02

zou je dit probleem niet bij een gewone schonmaker kunnen voorleggen?

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 12:06

ik blijf dit even volgen, me zus heeft er ook last van :S

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-07 16:51

Eh mogelijk wel. Maar de schoenmaker bij ons in de buurt vraagt meestal nogal wat centjes. De oude schoenmaker die het voor een redelijk bedrag deed is gestopt. Beetje balen Scheve mond .
Maar misschien ga ik daar ook nog wel heen. Wan er zitten geen ritsen in en dat is wel handig(heb ik nu ook).

_Anke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 16:47

Zoals ik het lees,moet een schoenmaker dit gewoon kunnen maken Ja Een lapje leer erover en het probleem is opgelost Vork

Het enige wat is, het ziet er minder fraai uit Bloos