Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ivar schreef:Da's wel "lachen" antoinette. Dhr benjamins staat er om bekend dat hij erg vriendelijk is in zijn punten en mw de leeuw-oud staat erom bekend dat ze vrij streng is, dus in jou geval klopte dat ook.
Antoinette"]
[quote="ivar schreef:Da's wel "lachen" antoinette. Dhr benjamins staat er om bekend dat hij erg vriendelijk is in zijn punten en mw de leeuw-oud staat erom bekend dat ze vrij streng is, dus in jou geval klopte dat ook.
Jippie schreef:Geen ervaring met de jury maar ik heb wel redelijk veel ervaring als schrijfster. Juryleden vergeten wel vaker een onderdeel te punten. Ik vraag er altijd direct om wanneer ze het punt zelf niet geven. Je bent als schrijfster natuurlijk niet verantwoordelijk voor het feir dat de jury eens een onderdeel vergeet maar je kunt best een beetje helpen.
Dat de jury heet duidelijk uitlegt hoe dingen opgeschreven moeten worden vind ik ook logisch. Als deelnemer wil je graag een protocol met duidelijke aanwijzingen en soms is er geen touw aan vast te knopen en dat komt ook vaak door de schrijvers.
daan schreef:Ja ik ken haar. Ik heb ook weleens geschreven en toen is ze niets vergeten hoor. Ze heeft me ook niet uitgelegd hoe ik een woord moet schrijven oid. Wel heeft ze me veel verteld over wat zij wil zien in de proef maar dat vond ik niet echt een vervelende bijkomstigheid.
Was haar hondje ook weer mee?
paardje schreef:[
haar hondje was de vorige dag overleden
[/quote]
daan"]
[quote="paardje schreef:[
haar hondje was de vorige dag overleden
[/quote]
Ach gossie...Ze was altijd zo gek met dat beesie...Misschien dat ze daarom zo rottig jureerde...
Ik heb tweemaal bij haar geschreven en ook weleens bij haar gereden en ik vind haar toch echt niet streng hoor. Misschien is ze inderdaad milder geworden met de tijd.