Ik heb namelijk het besluit genomen dat ik Chico ga verkopen. Dit, omdat ik te groot en te zwaar voor haar ben en zelf gewoon een eigen rijpaard wil hebben. Ik heb nu nog een verzorgpaard erbij, maar er is gewoon totaal geen klik. Iedere keer als ik ga rijden doe ik dat alleen maar als plicht, niet voor mijn plezier. Gisteren op ponyclub brak ik even. Ik zat gewoon te huilen op dat paard. Kan toch niet langer?!
Aangezien wij geen tijd en ruimte hebben voor nog een pony/paard erbij, heb ik tóch besloten Chico te verkopen.
Ik heb het er al een aantal keren met mijn ouders over gehad. Die vinden hetzelfde en zijn blij met mijn beslissing. Ik wil gewoon níet egoïstisch zijn. Chico is een super lief beesie die maar al te graag onder het zadel is! En hier staat ze gewoon in de wei. Zonde...
Ik wil dit weekende een topic plaatsen met Chico daarin te koop. Alleen weet ik niet wat ik voor Chico zou moeten vragen. Ik denk ong. aan €900,- .
Hier is wat info:
* Kleine C-pony, stokmaat ca. 1.30
* 10 jaar oud
* Houdt erg veel van springen, record met vrijspringen is 1.05
* Dressuur gaat ook steeds beter (denk aan: achterhand er meer onder, meer ontspannen)
* Heel erg braaf en lief, een echte knuffel
* Test je soms wel eens uit, maar geeft snel op
* Ze heeft een hele goede vacht. In de winter lekker een dikke vacht met lange haren. En in de zomer een strakke vacht met korte haren. Ze heeft door haar dikke huid en vacht dan ook eigenlijk nooit wondjes oid.
* Nog nooit een ziekte gehad
* Wel 1 x tijdelijk(!) spierbevangen geweest. Dat kwam doordat ze gewoon te dik was. Dat is alweer een jaar geleden. Nu nergens meer last van en op een gezond gewicht.
* Foto's in profiel
Dat was het denk ik wel.
Ik hoor graag van jullie!
Groeten,
Maryse.
P.s. Ik denk niet dat mijn topic hier goed staat, verplaats het maar als dat nodig is

Het taxatietopic vind ik niet echt betrouwbaar. Het lijkt alsof er daar maar een prijs genoemd wordt, i.p.v. een serieuze prijs.