Ik zit met een vraagje, nadat ik net de stalhoudster even heb gesproken over evt. springwedstrijden starten.
De bedoeling was/is dus, om met de pony van een stalgenootje (trustHim) springwedstrijdjes te gaan rijden, gewoon omdat het hardstikke lekker gaat, de pony vind het leuk om te springen, ik ook, eigenaresse absoluut níét en ik vind het ook wel leuk om af en toe een wedstrijd te rijden. Niet omdat ik nou zozeer zo graag in de ZZ wil rondrijden, maar gewoon voor de leuk
Dus hop, net gelijk maar startkaartaanvraagformulier (
) opgehaald, maar de stalhoudster zei dus dat er echt ontzettend weinig wedstrijden in de buurt georganiseerd werden (Omg. Leiden, ZH). Daarbij ben ik ook helemaal afhankelijk van andere mensen om de pony te vervoeren, wil daar natúúrlijk voor betalen, maar het is natuurlijk logisch dat niemand behoefte heeft om mij en de pony lekker een dag op sleeptouw te nemen en daarvoor 2 uur moet rijden
Nu begin ik toch wel een beetje te twijfelen. Want het is natuurlijk wel leuk, maar als er straks nergens wat in de buurt is, niemand mij dan wil rijden en ik dus paardentaxi's moet gaan huren, wordt het wel een erg duur grapje voor één wedstrijd in de drie maanden ofzo
Het is ook niet dat ik zwaar veel geld te veel heb, dus wil wel graag een goeie keus maken hiermee.
Dus wat zijn de ervaringen van de spring-bokkers hiermee? Nog meer mensen die alléén springen en geen dressuur rijden en zijn er genoeg wedstrijden om te rijden? Ik hoef echt niet elke week weg hoor, maar zou eens per maand toch zeker wel leuk vinden
Alvast bedankt!
En ook niet erg breed in financieen om te zeggen dat ze het vervoer dan wel betaald. Maar misschien moeten we eens met Ginnybanshee babbelen dat je met haar mee kan