[PG] Nrpsje Cidaq, hoe gaat het met hem?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Roverrr

[PG] Nrpsje Cidaq, hoe gaat het met hem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-07 21:25

Bijna een jaar terug, kreeg ik mijn eerste bijrijdpaardje, Cidaq. Vanaf de eerste keer dat ik hem zag, was er een klik. Ik zal het verhaal even uitleggen;

Mijn zus, kwam op een dag naar me toe. Ze had een bijrijdpaard gevonden, en had gehoopt dat we misschien samen konden doen (wou de eigenaresse niet..) Er stond (staat..?) daar een ander paard, Cidaq. Een bont Nrpsje, hij deed lelijk en beet. Maar dat vond ik juist leuk (een leuke uitdaging). Dus ik stond al de hele tijd met hem te knuffelen.
Een paar dagen later was ik een beetje op marktplaats aan het rondsnuffelen, en wat zag ik daar; Ze zochten een bijrijder vor Cidaq! Ik was hélemaal blij! dezelfde avond nog heb ik ze gebeld, en ik mocht een keer komen rijden. Ik ging op dezelfde dagen als mijn zus, dat was makkelijk met vervoer enzo. De eerste keer dat ik er op zat. Ik vond het géweldig. En ik mocht hem bijrijden!
De eerste 2x, was er geen probleem. En toen kwam het. Na een paar keer, was het zadel van het bijrijdpaard van mijn zus kappot, dus die kon niet rijden. (Ze wou ook graag op Cidaq, en was boos omdat ik dat niet wou, ik zat er zelf net voor de 4e keer op, dat is toch neit raar?) En na een tijdje, moest mijn zus op woensdag, maar dat kon ik niet (er waren duidelijke afspraken gemaakt, Dinsdag & Vrijdag) want Cidaq had dan al met de eigenaar les. Er speelde ook meer dingen, er werd over ons geroddeld (mij en mijn zus) Dat ik 4 uur op Cidaq zou rijden enzo. En toen kreeg mijn zus een telefoontje.. Ze mocht haar paard niet meer doen.. Ik ben daarna 2x nog naar Cidaq geweest, het er zo leuk mogelijk van gemaakt, nog wat foto's.. En toen kreeg ik ook een telefoontje.. Ze wou Cidaq zelf weer gaan doen, ze had geen werk meer, en als ze weer werk had, zou ze me bellen. Ik was er echt kappot van.. Ik heb Cidaq maar 7x gedaan ofzo, en toch zo'n klik met zo'n paard.. Ik heb de hele avond onder de douche gestaan, kon er niet bij, wat had ik fout gedaan.. ?
en nu, bijna een jaar later.. Nogsteeds niet gebeld. Ik heb Cidaq ook nooit meer gezien, ik heb geen afscheid kunnen nemen, en ik mis hem nog steeds heel erg..
Hier wat info en foto's van Cidaq;

Cidaq was een lastig paard in de omgang, hij beet en deed lelijk, maar met rijden, was het zooo'n leiverd. Natuurlijk wel een gebruiksaanwijzing, maar dat was voor mij geen punt. Hij was bont, met een ontduegend koppie er op. Een 10 jarige nrps, ongerveer 1.60. Hij stond bij 'paardenwinkel De Paardenschuur' samen met 4 andere paarden in die stal. De boer heeft zelf meer paarden.

Afbeelding

Afbeelding

http://i189.photobucket.com/albums/z228 ... 1196281604

http://i189.photobucket.com/albums/z228 ... 1196281412
*Let niet op mijn houding, die is nu ondertussen al een héél stuk verbeterd Bloos*

Wie kent dit paard, en weet hoe het met hem gaat?
Laatst bijgewerkt door Tanja op 29-11-07 11:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Teveel aan foto's in link omgezet, Max. 2 foto's toegestaan.

NeverForgetS

Re: [PG] Nrpsje Cidaq, hoe gaat het met hem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 15:39

Kan je de eigenaar niet gewoon opbellen en vragen of je nog een keer mag komen kijken?