ik heb mijn paard ook gekocht met zomerexceemen, en geloof me je gaat nog heel wat schelden ..
ik ben prinsesj van up_to_date ..
en idd mijn paard staat vanaf april tot vaak eind november onder een exceem deken ..
hierbij probeer ik ook nog een kuur te vinden die haar jeuk zal verlichten.. de kuur die mijn andere stalgenoot heeft slaat niet aan bij de mijne . heel jammer.. en hou er rekening mee ,, als je paard toch schuurt door bijv te laat de deken erop leggen of vergeten .. dan is het meteen afgelopen de dag erna dan kun je je manen en staart gedag zwaaien .. ik heb mijn paard ook dus wetende met zomerexceem gekocht maar had haar in de wintermaanden gekocht . dus toen zag het er nog niet zo slecht uit .. heb haar nou 2 zomers meegemaakt en ze blijven niet mooi als ze alleen een deken doet (bij de mijne dan) .. dus hou daar ook rekening mee,, en hou vooral ook andere plekjes in de gaten waar ze ook zomerexceem kan ontwikkelen!! ..en plaats een goeie deken niet eentje van een onbekend merk .. die zin zo kapot en houden helemaal niet zo veel tegen (ook uit eigen ervaring) ik heb er nou een rambo sweet itch op liggen en die is super kost wel wat maar dan heb je ook wat!! .. en wanneer de deken op moet : wanneer je 's avonds de mugjes ziet dansen in het ligt .. zodra je er een of 2 ziet kun je meteen naar stal toerennen...