Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Musicjohn schreef:Ik heb het helaas ook maar al te vaak gezien bij ons op de manege. Gewoon tijdens het trainen in de buitenbak. Een vrij jonge knul. Ruiter wil springen (3-sprong) maar komt niet goed uit voor de eerste hindernis, paard weigert, ruiter sodemietert er af... vervolgens staat de ruiter op en begint het paard toch kei-hard en ongenadig te schoppen in z'n buik en te slaan op z'n hoofd...![]()
![]()
![]()
Zelf had ik de neiging om er wat van te gaan zeggen, maar toch m'n mond maar gehouden. Het is niet mijn paard, en mensen die zo met hun paard om gaan kun je toch niet meer veranderen.
Maar zielig is het wel.
Altos schreef:In het geval van Musicjohn zou ik ook op mn tong moeten bijten om mijn mond te houden.
Wbt het verhaal van de ts; Als mijn paard stopt in het springparcours krijgt hij toch ook echt een flinke tik hoor. Paarden stoppen niet altijd alleen maar omdat de ruiter iets fout doet maar zijn ook echt wel eens gewoon eigenwijs of vervelend.