Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Paard heeft een ongeluk gehad in de trailer waardoor hij er niet meer inwou...
Het paard wordt beloond omdat het NIET de trailer ingaat. Het is soms vermakelijk om te zien, maar als het paard niet het bakje biks achterna loopt de trailer in, dan zijn er mensen die het paard dat nog steeds buiten staat laten "proeven", en proberen opnieuw of het paard het bakje achterna loopt. Wat ze feitelijk doen is het paard belonen omdat het nog steeds buiten staat, en het paard weet dat zolang hij maar buiten blijft staan hij steeds een hapje voer krijgt. Paarden zijn geduldiger dan mensen...
Het paard rent de trailer in, neemt een hap... en rent met volle mond weer even hard achteruit naar buiten, nog voordat je de kans hebt de stang erachter te doen.
filmpje gevonden op www.paardnatuurlijk.nl, dit ben ik dus NIET met Sisco. ) 
cissy schreef:Amandiej, ik kan je ook helpen en werk volgens de methode van Pat Parelli, dat is ongeveer zoals dat hele stuk hierboven en paardnatuurlijk het doet. Heb ook al de nodige bokkers geholpen dus je kunt navragen wat en hoe ik het doe en ik woon redelijk dichtbij. Heb eventueel ook 2 paards trailer.
ik mis de bronvermelding Sisco4live, waar heb je dit stuk vandaan? (lijkt nl verdacht veel op stuk vd site van paardnatuurlijk maar mist wat ingrediënten)