marktplaats: hele vreemde advertentie...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Galupy

marktplaats: hele vreemde advertentie...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 11:25

Wist niet precies waar ik dit moest plaatsen dus doe het maar even hier.

Ik kijk regelmatig op marktplaats en nu valt me de laatste tijd op dat er waarschijnlijk een dezelfde persoon regelmatig vreemde advertenties plaatst. Het zijn steeds net iets andere advertenties en de naam en woonplaats van adverteerder wisselen ook. Maar het gaat steeds om een paard die onhandelbaar is of aggressief (dochter aangevallen), deze persoon biedt dat paard dan aan voor slachtprijs. Er staat geen telefoonnummer bij maar er staat wel bij dat je het paard direct moet komen ophalen, trailer mee of dat het paard anders naar de slacht gaat enz.

Dit is een letterlijke kopie van een advertentie van vandaag:

Dit paard kan weg voor de slacht, is verder niks mee te beginnen en niet geschikt voor andere doeleinden dus. Is onhandelbaar en laat zich absoluut niet zadelen. Paard gaat weg tegen de advies vleesprijs, ideaal met de kerstdagen weer voor de deur! Paard is nog steeds niet verkocht, ik wil hem voor het weekend de deur uit hebben, anders gaat hij BESLIST naar de slager!!

de link: http://link.marktplaats.nl/131465599

Ik weet niet hoe lang hij er nog op blijft staan want ik heb marktplaats ook een bericht gestuurd dat ik dit echt ongepast vind.
Het lijkt mij dat dit kinderen of zo moeten zijn die denken dat dit grappig is of iets, maar ik vind het echt heel slecht van marktplaats dat iedereen maar van dit soort onzin kan plaatsten.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: marktplaats: hele vreemde advertentie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 11:26

Hier loopt al een topic over Lachen
Volgens mij is het uberhaupt al niet toegestaan om advertenties op Bokt te bespreken.

Joto

missnynke

hier is al een topic over

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 11:29

is al topic over en is nep

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 12:19

Het is op Bokt niet toegestaan om (marktplaats)advertenties te bespreken --> slotje Lachen