[PG] Mandely zwarte merrie met kol

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jeannine

[PG] Mandely zwarte merrie met kol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 09:59

Hallo,

Ik heb vroeger een verzorgpaardje gehad (E pony volgens mij) met een groot deel arabieren bloed. Voor mij was het toen net black beauty en ik deed alles met haar . Op een dag zeiden ze dat ze verkocht was en ze hadden het niet gezegd, zodat ik mij niet al van te voren zo verdrietig zou voelen. Misschien leeft ze nog wel en kent iemand haar of heeft haar gekend.

Ze is een zwarte merrie en haar enige aftekening is een klein kolletje. Ze ziet er arabisch uit en is denk ik tussen de 1,40 en 1,50.
Haar naam was toen mandely. Ze stond toen in Nibbixwoud bij een boertje, maar dat is nu wel al heel lang geleden. Het zou dus goed kunnen dat ze overleden is.

groet Jeannine

Binckydenice

Re: [PG] Mandely zwarte merrie met kol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 16:42

Misschien heb je wat meer gegevens?
Jaartallen? Namen van mensen? Plaatsen? Leeftijd van je paardje? Foto? Papieren?

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-07 09:47

Hmmm, dat weet ik dus allemaal niet Boos! Foto heb ik niet op de pc staan. Papieren weet ik ook niet. Ze was niet van mij, ik was klein en ik verzorgde haar alleen.

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-07 10:16

Hoi, ik heb Mandely e pony ingetikt op google en er was een resultaat die ging naar het friese forum. Dat meisje heeft dus die e pony genaamd Mandely gehad. Ze komt alleen nooit meer op dat forum . Dus ik tik in Denise klearke ´haar friese paard´ en goolge. En ja hoor, ze staat erbij met haar achternaam. Dus ik naar hyves ´lang leve internet´ en heb haar net een berichtje via hyves gestuurd. Zou het om hetzelfde ponytje gaan. ´hope so´ Ja

Gr. Jeannine