Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:man wat doe jij moeilijk zeg " als je even tijd hebt " daarmee bedoel ik gewoon als je zo een dom vraagje zoekt ..ofzo iets! ik wil het gewoon even weten of veel mensen ze kennen of niet.. veel mensen van mijn streek kennnen ze! en vroeg me gewoon af of anderen ook? nu goed ! of moet ik nog met iets beters af komen! andwoord dan niet hé!
pindie schreef:man wat doe jij moeilijk zeg " als je even tijd hebt " daarmee bedoel ik gewoon als je zo een dom vraagje zoekt ..ofzo iets! ik wil het gewoon even weten of veel mensen ze kennen of niet.. veel mensen van mijn streek kennnen ze! en vroeg me gewoon af of anderen ook? nu goed ! of moet ik nog met iets beters af komen! andwoord dan niet hé!
groetjes
Wel michele is mijn grootste concurente! en david ook ! Dus ik weet dat het onduidelijk is maar..vroeg het me gewoon af! mij kennen ze ook niet echt ..sommigen wel ! En misschien kennen ze haar wel ? daarvan gewoon eens de vraag
Kom uit Limburg namelijk.