Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kasparonda schreef:Heb je tijd om hem droog te stappen?????
Als je wil rijden moet je ook droogstappen en niet dan maar zijn vacht eraf scheren.
kasparonda schreef:Dat vind ik prima maar niet voor een drie jarige die naar mijn mening nog veel op de wei hoort en niet iedere dag in het zweet gereden hoort te worden.
En je weet best wat ik bedoel met droogstappen, daar is nog niemand van gestorven.
Dat gedoe met die dekens is vaak kwalijker dan dat ze zonder zouden blijven staan.
ztugwell schreef:Nee hoor totaal niet, al zou je het hele lichaam gaan zitten scheren en der een deken op gooit zou de hals toch ook open blijven ? en een deel van het paard zijn borst zou wel bedekt zijn maar dat kleine stuk maakt echt niet uit.
Ezumii schreef:ztugwell schreef:Nee hoor totaal niet, al zou je het hele lichaam gaan zitten scheren en der een deken op gooit zou de hals toch ook open blijven ? en een deel van het paard zijn borst zou wel bedekt zijn maar dat kleine stuk maakt echt niet uit.
Wat is dat nou voor redenering, dan zit er toch nog een vacht overheen? Als je scheert zit je met dekens, zo simpel is het. Je kan geen vacht weghalen en daar niks voor teruggeven!
.
. ztugwell schreef:Zoveel mensen hebben een deken zonder hals hoor terwijl het paard helemaal geschoren is. En die worden daar echt niet ziek van etc..
Dat ze beter helemaal niet ken scheren is wel waar,
bedankt allemaal hoor voor de reacties