Ik heb vele leuke en goede reacties gehad op de topic Raar maar waar.....
Voor mezelf weet ik gewoon dat ik al heeeeel veel geprobeerd heb, de adviezen die heb gekregen, die fases heb ik allemaal doorlopen.
Mijn vriendin met wie ik samen dat paard heb kwam maandag terug van vakantie, Wilde eigenlijk wachten totdat mijn vriendin bekomen was van de lange reis, maar toen ze vroeg hoe het gegaan was kon ik me niet beheersen
blabla waterval hoe wie wat waar
. Ik heb t met haar over gehad dat Vero en ik geen match zijn.... ze begreep gelukkig precies wat ik bedoelde. Zij was maandag direct bij thuiskomst naar Vero gegaan, Vero zag haar en hinnekte naar haar. De volgende dag heeft ze gereden helemaal niets aan de hand met 'r gewoon relaxed alles.... aan de ene kant frustrerend maar aan de andere kant gaf het mij ook bevestiging van wat ik al dacht, Vero ziet haar als DE leider. Mijn vriendin houdt Vero dus ik zie haar dan nog iedere dag en dat scheelde zeker met het nemen van dit besluit... Dussss veel buikpijn en tranen voordat ik mijn vriendin gesproken had ,maar de kogel is door de kerk, ik laat me uitkopen en heb de afgelopen tijd al rondgekeken naar een pony die met mij matcht (ik ben me ervan bewust dat de tijd het zal moeten leren)
En ik denk dat ik deze ook gevonden heb
Het is een Haflinger kruising arabier merrie van 12 jaar en bijna *bomproof* (ook ik weet dat geen enkel paard is bomproof het is en blijft een vluchtdier nl.....) Ik ben verliefd geworden op haar maar wil het rustig aan doen geen overhaaste beslissingen nemen.... maar ben wel blij dat de kogel door de kerk is......
Ook kan ze VD waar ik ook mee verder wil.....
Gr. Chrisssss