Is dit mogelijk???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkjuh

Is dit mogelijk???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 18:04

Hoi
Bij ons hebben we een accomodatie met wedstrijden in de buurt die redelijk populair is. Centraal gelegen, fijn inrij terrein, fijne banen(2) en goede parkeer gelegenheid.
Nou is daar een wedstrijd op 6 januari, vanaf zondag kon je je opgeven(digitaal). Aangezien ik redelijk op tijd eruit was en toevallig aan het rondsnuffelen was op startlijsten.nl heb ik me gelijk even opgegeven, dit was om 11 uur s'morgens zondagmorgen.
Nu zie ik net staan dat ze me reserve hebben gezet, dat is toch gewoon onmogelijk??? Clown
Zouden ze gewoon iedereen die niet van hun vereniging is reserve hebben gezet of zouden er al zeker een stuk of 50 (ik zou niet weten wat het gemiddelde is) deelnemers zich voor mij op zondagmorgen voor 11 uur hebben opgegeven Clown
Groetjes Marijke

OemmiejO

Re: Is dit mogelijk???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 18:50

Hmm wel vreemd idd, ik zou even bellen als ik jou was? Knipoog

Judith_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 19:35

Het is wel mogelijk volgens mij. Is het niet een selectie? Die zijn ook vaak snel vol. Maar idd ik zou toch even bellen.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 21:30

Misschien konden eigen ruiters zich al eerder opgeven? Ik weet niet of dat mag hoor, maar het is maar een idee Lachen

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 21:33

Je zegt zelf dat die wedstrijd redelijk populair is. Mensen zullen dus weten dat ze zich snel moeten opgeven als ze mee willen doen. De kans is dus best groot dat er toen al veel aanmeldingen binnen waren.

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 12:15

Ik zou even bellen, misschien is het vol maar kan me ook voorstellen dat er perongeluk op het verkeerde icoontje is gedrukt?

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 13:06

Marijkjuh schreef:
Hoi
Bij ons hebben we een accomodatie met wedstrijden in de buurt die redelijk populair is. Centraal gelegen, fijn inrij terrein, fijne banen(2) en goede parkeer gelegenheid.
Nou is daar een wedstrijd op 6 januari, vanaf zondag kon je je opgeven(digitaal). Aangezien ik redelijk op tijd eruit was en toevallig aan het rondsnuffelen was op startlijsten.nl heb ik me gelijk even opgegeven, dit was om 11 uur s'morgens zondagmorgen.
Nu zie ik net staan dat ze me reserve hebben gezet, dat is toch gewoon onmogelijk??? Clown
Zouden ze gewoon iedereen die niet van hun vereniging is reserve hebben gezet of zouden er al zeker een stuk of 50 (ik zou niet weten wat het gemiddelde is) deelnemers zich voor mij op zondagmorgen voor 11 uur hebben opgegeven Clown
Groetjes Marijke

Sta je niet eerst op de reservelijst omdat ze nog geen coupons hebben ontvangen?

Verder is een wedstrijdkalender al eerder bekend en zo ook de wedstrijdsecretariaten, ik stuur ook wel eens coupons op ver voordat het uberhaupt op startlijsten staat/vraagprogramma bekend is. (Onlangs ook weer gedaan)

CherylDaraxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 14:38

Ik heb me ook Zondagmiddag daar ingeschreven en ik sta ook op de reservelijst. Ik vind het wel vreemd, ik snap er ook niets van.

Mariis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 15:04

Bellen, maar vaak gaat het met digitale inschrijfformulieren ontzettend snel omdat de mensen uit allerlei plaatsen komen he:D

CherylDaraxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 17:07

Ik had een mailtje gestuurd en het antwoord was dat hij s'ochtends al helemaal vol zat. Dat gaat dan wel erg snel.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-07 17:09

CherylDaraxo schreef:
Ik had een mailtje gestuurd en het antwoord was dat hij s'ochtends al helemaal vol zat. Dat gaat dan wel erg snel.

Ow Scheve mond
Nou ja, er is nu weinig meer aan te doen.