Goede, gebruikte trailer; handelaren?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Goede, gebruikte trailer; handelaren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 18:22

Een vriendin van me uit Finland komt begin volgend jaar met haar man naar Duitsland/Nederland om een goede, gebruikte trailer te kopen. Haar budget is tot 2000 euro. In Finland zijn ze niet te betalen, vandaar dat ze hierheen komen.
Heeft iemand adressen van bijvoorbeeld handelaren (mag dus Duitsland en Nederland zijn) die trailers verkopen? Ik kan ze via internet niet vinden. (ja, behalve Boeckmann e.d., maar die hebben alleen nieuw en duurder)

Als iemand een 1,5 of 2 paard trailer (polyester) in goede staat te koop heeft binnen dit budget, kan dat ook gemeld worden. Dan svp met foto's, de koop kan ook vantevoren gesloten en afgehandeld worden (dan met mij als tussenpersoon) dat ze m tegen die tijd af komen halen, of dat ie bij mij gestald wordt tot die tijd.

Sies

Re: Goede, gebruikte trailer; handelaren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 13:21

Bram verhaeg uit America Limburg heeft altijd wel een 10-tal 2e hands trailers in het buget staan.
Hij heeft ook altijd wat trailers op marktplaats staan
postcode 5966

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 13:37

Super, ga ik gelijk zoeken! Heb ook al een pm gehad met een super tip!

Nog meer ideeen? Laat maar weten, alles is welkom!

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 13:52

Zelf heb ik mijn trailer bij Pijnappel gekocht in Twello (tussen Apeldoorn en Deventer). Hij heeft er meestal ook wel een aantal staan.

Dan ongeveer 30 minuutjes verder zit WK Eerbeek. Deze heeft een stuk meer trailers en je kan ook wel een website van hem vinden.
Ik hoop dat het gaat lukken! Veel succes!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 15:21

er zijn er zoveel, vd horst in Montfoort, Heja in Garderen, Van Hoof in Drunen, JvD in Tiel, Konag in Nagele, allemaal verkopers die vaak wel een aantal trailers hebben staan in diverse prijsklassen

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-07 16:09

Dat zijn er alweer heel wat bijelkaar! En de meeste hebben een website. Een weekje voordat ze hierheen komen allemaal maar even bellen wat ze hebben staan, want dat wisselt natuurlijk. Maar ik heb al wat interessante zien staan, die ze misschien zelfs wel voor die tijd willen kopen. (dan ga ik zelf kijken of de trailer 100% is natuurlijk).

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 16:23

Pas wel op met bepaalde handelaren.. Ik ga geen namen noemen maar ben zelf ook op jacht geweest naar een tweedehands trailer. Toen wij aankwamen zagen we allemaal kéurige trailers staan, mooie prijsklasse. Kom je dichterbij ruikt het er enorm naar verf en zijn alle trailers precies de zelfde kleur blauw of bruin. We hebben de kans gehad om op ons gemakje alles maar dan ook alles na te kijken omdat hij op dat moment nog bezig was met een andere klant en er zaten ontzettend veel rotte plekken in bíjna alle houten trailers die dus verdoezeld werden met het laagje verf! Dit heb ik tot 2 keer toe bij verschillende tweedehandstrailerboeren gehad!

Ik wil niet zeggen dat dit overal zo is maar wel iets om op te letten dus!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-07 16:30

Ook al staat er een verkoper bij, dat ding wordt echt wel van top tot teen nagekeken, voor zo'n prijs wil je geen kat in de zak kopen! En ik wil ook een testrit maken.

Maar ik ben blij dat je even waarschuwt. Ben ook benieuwd waar jij dan geweest bent, zou je de naam misschien in een PB willen sturen?

hubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:27

pas op wij hebben een 2de hands trailer gekocht bij een trailerhandelaar in Berkel Rodenrijs. Leek een betrouwbaar adres, viel enorm tegen. Niet naar toe gaan!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-07 23:20

Staat op het zwarte lijstje... het is toch wat ver weg, dus waarschijnlijk rijden we er toch niet heen. Maar bedankt, ik hou er liever vantevoren al rekening mee!

Zijn er ook handelaren wat meer in de buurt van de Duitse grens?

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 19:46

Ik heb mijn trailer gekocht bij Reimink in Westendorp. Super adres. Hij importeert nieuwe Bockmann trailers en heeft dus ook diverse inruilers staan. Die worden door hem nagekeken en waarnodig op geknapt (vakkundig!). Ik heb mijn 2e handse 2 paards trailer nu al een paar jaar en het is echt een super ding. Toendertijd ook voor iets meer als 2000 eurie gekocht. Is het geld dus dubbel en dwars waard geweest.

Westendorp ligt bij de Duitse grens, tussen Arnhem en Winsterswijk.

edit.... hij heeft tegenwoordig een site
http://www.reiminktrailers.nl/

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 22:27

Wordt toegevoegd aan de lijst, en ik kijk vast even of hij nu iets heeft staan!

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 11:41

Het is alleen jammer dat er geen prijzen bij staan. Dat wordt even bellen...

Snelleedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 13:13

Je kunt ook even op marktplaats zoeken.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-07 18:07

Daar heb ik al meerdere mooie trailers zien staan voor een redelijke prijs ja. Probleem alleen is dat ik weinig handelaren kan vinden, het zijn hoofdzakelijk particulieren. En mijn Finse vrienden komen ergens in Maart pas hierheen.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 18:32

Dan ga je toch tegen die tijd weer zoeken op marktplaats

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-07 18:37

Doe ik ook, hoe meer adressen we hebben voor als ze hier zijn, hoe beter! *trailerjacht*