Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lil_kim schreef:
Mieke_Cunna schreef:Ik koop heel vaak bij piaffe ruitersport mijn paarden spullen. Ik vind ze daar erg gastvrij! En ze leveren snel.
CKR schreef:Mieke_Cunna schreef:Ik koop heel vaak bij piaffe ruitersport mijn paarden spullen. Ik vind ze daar erg gastvrij! En ze leveren snel.
Piaffe ruitersport raad ik af! Ik heb er toen twee rijbroeken besteld (dezelfde). Het duurde 2 weken voordat ik een mailtje kreeg dat het niet meer geleverd kon worden. Ik heb toen 2 andere besteld, in twee verschillende kleuren. Omdat hun een van die kleuren nog moesten bestellen, hadden we afgesproken met het wachten van die andere broek zodat ze samen opgestuurd konden worden. Ongeveer een maand erna (en na een aantal mailtjes van mij kant af) kreeg ik ein-de-lijk de rijbroeken. Dus ik maak de doos open, zitten er 2 dezelfde kleur rijbroeken in(diegene die ze gewoon op voorraad hadden liggen). Geen mailtje erover, geen briefje erbij. Dus ik had een mailtje gestuurd met dat de bestelling niet klopte, werd er gezegt dat ze de andere kleur nog steeds niet binnen hadden en het maar zo hadden gedaan(maar even een kort briefje erbij doen, ho maar).. Had ik die andere kleur als nog willen hebben, had ik alle verzendkosten nog een keer zelf moeten betalen. Ik heb het toen dus maar zo gelaten.
Erg jammer was dat ze bij de mailtjes er steeds minder vriendelijk werden. Tuurlijk kan er iets fout gaan, dat weet ik ook wel. Maar hoe ze reageerden en het uiteindelijk oplosten, was in mijn ogen niet erg klantvriendelijk..
chOcodipJ schreef:Ik koop heel vaak bij piaffe ruitersport mijn paarden spullen. Ik vind ze daar erg gastvrij! En ze leveren snel.
ik schrik hier best van. Dan ben ik vast een toevalstreffer geweest
voor jullie
Ik vind het een fijne zaak, maar kom er dan ook altijd in de winkel zelf. We hebben hier een aantal kleinere zaken in de buurt zitten, maar voor alles wat ik niet zelf op voorraad heb of kan bestellen ofzo en wat ik dus in de winkel haal rij ik dan toch liever naar piaffe toe 
)
Ik vind het altijd vervelend als ik lang op spullen moet wachten omdat ze nog besteld moeten worden.Bij inferno ruitersport leveren ze uit voorraad dus altijd snel in huis