Internetsite

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ChristyT

Internetsite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 16:38

heeee ik heb een vraagje op welke site kopen jullie meestal paardenspullen welke site vinden jullie het betrouwbaarst bedankt alvast Lachen

evaaatje

Re: Internetsite

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 17:07

Meestal ga ik gewoon even naar de Divoza maar ik heb de laatste keer dat ik spullen kocht besteld bij Proruiter (www.proruiter.nl). Ik vond het wel gemakkelijk om de deur niet uit te hoeven Lachen
Achteraf wilde ik toch liever een maat groter, gelukkig was ruilen geen enkel probleem en vlug geregeld. Ze reageerden ook vlug op mijn mailtjes.
Ik heb er ook alweer iets anders moois gezien dat ik waarschijnlijk ga bestellen Vingers aflikken
Laatst bijgewerkt door evaaatje op 18-11-07 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt

pinkyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 17:11

LovesHerPony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 19:12

www.allesvoorjepaard.nl -> ben er wel eens heen geweest, maar als daar geen tijd voor is doe ik het gewoon via internet
www.vitalhorse.nl -> beetje laat binnen (7dagen) maar wel netjes afgewerkt

Ik denk dat er wel meer site's zijn die ik heb gehad, maar om ze zo 1,2,3 op te noemen Tong uitsteken

Mieke_Cunna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 09:58

Ik koop heel vaak bij piaffe ruitersport mijn paarden spullen. Ik vind ze daar erg gastvrij! En ze leveren snel.

Frank1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 12:46

Gewoon in de winkel bij Onimex Knipoog

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 15:52

Johanna01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 17:05

Ik bij Budgetruitersport.nl f bij Pegasus-ruitersport.nl

Scipita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 18:44

Mijn moeder koopt geloof ik alles bij Agradi.nl maar die was de laatste keer niet zo te spreken over de service!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 18:46

pres

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 18:47

http://www.ingridvanberlo.nl

Dan weet ik tenminste met wie ik te maken heb.
Als er iets niet op de site staat dan bel ik even, grote kans dat je het toch bij haar kan krijgen. Knipoog

lil_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 18:48

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 18:59

lil_kim schreef:
Ik koop online altijd bij http://www.paardenconcurrent.nl prima service Knipoog

Heb er ook al eens een voor mij grote order besteld (Scapa deken, halster, dekje, bandages) en mijn zus een zadel. Ook zeer tevreden.

CKR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:15

Mieke_Cunna schreef:
Ik koop heel vaak bij piaffe ruitersport mijn paarden spullen. Ik vind ze daar erg gastvrij! En ze leveren snel.

Piaffe ruitersport raad ik af! Ik heb er toen twee rijbroeken besteld (dezelfde). Het duurde 2 weken voordat ik een mailtje kreeg dat het niet meer geleverd kon worden. Ik heb toen 2 andere besteld, in twee verschillende kleuren. Omdat hun een van die kleuren nog moesten bestellen, hadden we afgesproken met het wachten van die andere broek zodat ze samen opgestuurd konden worden. Ongeveer een maand erna (en na een aantal mailtjes van mij kant af) kreeg ik ein-de-lijk de rijbroeken. Dus ik maak de doos open, zitten er 2 dezelfde kleur rijbroeken in(diegene die ze gewoon op voorraad hadden liggen). Geen mailtje erover, geen briefje erbij. Dus ik had een mailtje gestuurd met dat de bestelling niet klopte, werd er gezegt dat ze de andere kleur nog steeds niet binnen hadden en het maar zo hadden gedaan(maar even een kort briefje erbij doen, ho maar).. Had ik die andere kleur als nog willen hebben, had ik alle verzendkosten nog een keer zelf moeten betalen. Ik heb het toen dus maar zo gelaten.

Erg jammer was dat ze bij de mailtjes er steeds minder vriendelijk werden. Tuurlijk kan er iets fout gaan, dat weet ik ook wel. Maar hoe ze reageerden en het uiteindelijk oplosten, was in mijn ogen niet erg klantvriendelijk..

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 17:52

Heeft iemand toevallig al bij Emmers in Hamont (B) Besteld?? Ik wil er graag iets bestellen namelijk.. Leveren ze snel?

PiietjuhJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 21:11

chOcodipJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 21:14

CKR schreef:
Mieke_Cunna schreef:

Piaffe ruitersport raad ik af! Ik heb er toen twee rijbroeken besteld (dezelfde). Het duurde 2 weken voordat ik een mailtje kreeg dat het niet meer geleverd kon worden. Ik heb toen 2 andere besteld, in twee verschillende kleuren. Omdat hun een van die kleuren nog moesten bestellen, hadden we afgesproken met het wachten van die andere broek zodat ze samen opgestuurd konden worden. Ongeveer een maand erna (en na een aantal mailtjes van mij kant af) kreeg ik ein-de-lijk de rijbroeken. Dus ik maak de doos open, zitten er 2 dezelfde kleur rijbroeken in(diegene die ze gewoon op voorraad hadden liggen). Geen mailtje erover, geen briefje erbij. Dus ik had een mailtje gestuurd met dat de bestelling niet klopte, werd er gezegt dat ze de andere kleur nog steeds niet binnen hadden en het maar zo hadden gedaan(maar even een kort briefje erbij doen, ho maar).. Had ik die andere kleur als nog willen hebben, had ik alle verzendkosten nog een keer zelf moeten betalen. Ik heb het toen dus maar zo gelaten.

Erg jammer was dat ze bij de mailtjes er steeds minder vriendelijk werden. Tuurlijk kan er iets fout gaan, dat weet ik ook wel. Maar hoe ze reageerden en het uiteindelijk oplosten, was in mijn ogen niet erg klantvriendelijk..

helemaal met CKR eens want ik had een keer peesbeschermers gekocht en telkens werden er de verkeerde maat gelevert en we moesten vaak terug sturen dat het de verkeerde maat was en ze werden steeds minder gastvrij!

Mieke_Cunna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 12:02

chOcodipJ schreef:

Jeetje Bloos! ik schrik hier best van. Dan ben ik vast een toevalstreffer geweest Ach gut voor jullie

Snelleedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 13:20

Marktplaats. En die is ook het betrouwbaarste

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 20:54

niemand bij Hipponet?
jee, ik moet nog hard werken aan de bekendheid

Christinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:08

Ik bestel via internet vaak bij Oxer Ruitersport of De Kroo. Met beide nooit problemen gehad.
Divoza heb ik ook wel eens via besteld en verliep ook keurig, maar als ik daar spul moet weg
hebben rij ik wel heen Lachen

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 00:04

Piaffe heeft als het goed is de laatste tijd zijn zaken beter op orde Lachen Ik vind het een fijne zaak, maar kom er dan ook altijd in de winkel zelf. We hebben hier een aantal kleinere zaken in de buurt zitten, maar voor alles wat ik niet zelf op voorraad heb of kan bestellen ofzo en wat ik dus in de winkel haal rij ik dan toch liever naar piaffe toe Ja

Qua online winkels is www.nickyskeet.nl er in ieder geval eentje die ik aan kan raden. Absoluut betrouwbaar adres, mét kennis van zaken! (Dat laatste mis ik nogal eens bij winkels hier in de buurt Bloos )

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 14:26

brudoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 15:09

Ik koop altijd bij www.infernoruitersport.nl. Super service en altijd snel in huis. Lachen Ik vind het altijd vervelend als ik lang op spullen moet wachten omdat ze nog besteld moeten worden.Bij inferno ruitersport leveren ze uit voorraad dus altijd snel in huis Ja

ManonR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 18:19