en zijn er maar twee kleuren zwart en wit?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
?
.
Blinnii schreef:Ja snap ik hoor !!
Heb je toevallig niet een fotootje? Dan kan ik even zoeken voor je op het internet
. Barbara_m schreef:Ze zijn er inderdaad alleen maar in zwart en wit.
SteffiiY schreef:Bij divoza hebben ze ze, maar niet via de internetsite dan moet je specifiek naar een shop, zover ik weet hebben ze nog meer in andere kleuren, maar de hippere kleuren zijn wel duurder als de gewone zwart witjes

cocktail schreef:SteffiiY schreef:Bij divoza hebben ze ze, maar niet via de internetsite dan moet je specifiek naar een shop, zover ik weet hebben ze nog meer in andere kleuren, maar de hippere kleuren zijn wel duurder als de gewone zwart witjes
Heb ze eventjes een mailtje gestuurd, bedankt!
Lafayette schreef:Ik had met sinterklaas de Anky handschoenen gekregen. ik ben een fulltime amazone die elke dag rijd. maar na 2 paarden te hebben gereden ben ik terug gegaan naar de winkel ik zat al door de stof heen, dus er zijn nieuwe besteld is het de volgende keer weer zo dan mocht ik andere uitzoeken van Roeckl het merk wat ik normaal heb.
.
cocktail schreef:Lafayette schreef:Ik had met sinterklaas de Anky handschoenen gekregen. ik ben een fulltime amazone die elke dag rijd. maar na 2 paarden te hebben gereden ben ik terug gegaan naar de winkel ik zat al door de stof heen, dus er zijn nieuwe besteld is het de volgende keer weer zo dan mocht ik andere uitzoeken van Roeckl het merk wat ik normaal heb.
wel netjes dat je ze mocht omwisselen, maar wat een slechte kwaliteit dan he..
Heb ook een roeckl paar maar weer gekocht omdat die anky's hier nog niet te koop waren.