ikke schreef:Yep, ervaring. Niet doen. Gewoon alles laten zoals het is, de beste garantie op een strakke bodem.
Concorde hebben ze het alleen maar wijs gemaakt, neem van mij aan dat het zo IS. Een gietvloer gaat niet werken op een bestaande vloer en je moet je afvragen of het opweegt om de vloer eruit te slopen en dan een nieuwe vloer te leggen, waarbij je je af moet vragen of die vloer dezelfde kwaliteit heeft als je huidige vloer.
Kortom, niet aan beginnen, krijg je spijt van.
Geloof je me niet? Kom kijken naar mijn trailer en overtuig jezelf.
Ik denk dat jij dan een niet zo kundig iemand aan het werk hebt gehad want aan de kwaliteit van de nieuwe vloer hoef ik niet te twijfelen, daar zorgt mijn man wel voor!!!
Zal ook aan je materiaalkeuze liggen, watervaste plaat is natuurlijk niet goedkoop.
Afweging is nu of hij de gietvloer zelf doet of dat we dat laten doen...... Ik denk dat hij waarschijnlijk precieser is want anders heeft hij over een x-aantal jaren weer een hoop werk!
Er werd me trouwens verteld dat de nieuwe trailers geen gietvloer hebben maar ook rubber matten. Als het daaronder nat werd, maakt dat niets uit omdat de bodem van aluminium is. En DAT geloof ik dus niet. Onze mesthoop heeft jaren langs de kas gelegen en die heeft er wel degelijk van te lijden gehad.....