Om 10 over 6 ging bij mij de wekker. Snel eventjes onder de douche, kleren aangetrokken en naar melano toe. Moest haar nog helemaal invlechten want madame gaat anders dan altijd liggen rollen zodat de volgende ochtend er geen knotjes meer inzitten..
Zo gezegd zo gedaan, anderhalf uur later (jaa ik doe er heel lang over

Na een mooie autoroute te hebben gereden kwamen we om 10 uur aan in Barchem. Wat is het daar mooi zeg! Een half uurtje later zat ik erop want om 11 uur moest ik mijn dressuurproef rijden. Ring 7, waar ik in moest rijden, was erg modderig. Melano was onder de proef ook een paar keer gestruikeld. Ik vond het aardig slecht gaan, dus had er een slecht gevoel over. Uitslag: 156 punten, viel nog wel mee.

3 uur later moest ik pas weer springen dus toen hebben ik en mijn vader de cross gelopen. Deze cross was een stuk moeilijker dan Nijeberkoop. Echt een ontzettende mooie omgeving waar je doorheen moest crossen, ik heb ook echt genoten onder het crossen. Bij de waterbak had ik er de twijfels in. Je moest door die waterbak en we bleven er 10 minuutjes kijken en er weigerde heel veel paarden bij de waterbak. Ach ik ging het gewoon proberen en ik zie het allemaal wel..
terug van de cross melano opgezadeld, bodyprotector met startnummer om en gaan! We waren helemaal in het geel, me vader zei dat het heel leuk stond. Melano was bij het inspringen erg vervelend, ze probeerde me er af te bokken maar gelukkig hield het na 10 minuutjes op. Toen moest ik het parcour in. Het ging wel lekker tot dat de dubbel kwam. Ze stopte bij de 1e hindernis van de dubbel en de hele hindernis storte in. Hindernis weer opgebouwd en weer verder gesprongen. Voor de rest was ik foutloos maar helaas buiten de tijd.
Een half uurtje later moest ik crossen. Eerst eventjes met melano gestapt zodat ze op adem kwam van het springparcour. Toen opeens kwam er iemand na me toe lopen en vroeg of ik van Bokt was. Jeps dat was ik en die gene die dat vroeg aan mij was Karin

Toen moest ik starten, Melano weigerde helaas bij de 2e hindernis en heb daarom het alternatief genomen. Twas zo gaaf, echt hele stoere hindernissen. Me vader en Karin stonden bij de waterbak te kijken. Daar aangekomen ging ik rsutig naar beneden. Melano ging eerst twijfelen maar uiteindelijk ging ze wel. Twas dus geen weigering! Woow wat was ik daar blij om, echt super van haar

Wat ze harstlag na de cros was weet ik niet meer

We wisten dat ik geen prijs had want met dressuur waren er in ieder geval wel veel hogere punten als die van mij. Ik weet dat dat niks hoeft te betekenen maar er zat een hele kleine kans in. Eventjes gevraagd wat mijn tijd was van de cross en ik was gewoon 6 seconden te snel, grrr! Kan ik niet uistaan, had dat echt nooit verwacht! De optimale tijd was 5.30 (d8 ik zo uit me hoofd) en je mag er 20 seconden eerder binnen zijn. Ik was dus in totaal 26 seconden te snel, hoe krijg ik het voor mekaar. Nou ik niet, Melano..

We hebben daarom niet gewacht op de prijsuitreiking want dat duurde toch nog heel lang. De uitslagen komen ook op de site van die vereniging te staan (www. bergruiters.nl). Dara ga ik dus eventjes op kijken, alleen de site doet het niet goed bij mij..

Een geweldige maar zeer vermoeiende dag was het! Ik heb echt heel erg genoten en melano vond het ook weer geweldig! Helaas moet ik nu weer zo lang wachten tot dat ik weer kan crossen, helaas! Volgend jaar ga ik daarom er ook zeker mee door! ben er helemaal verslaafd aan! Ben erg trots op Melaan, ze is nog maar 4 en doet zo erg haar best