Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
PienZ schreef:Lidmaatschap is geloof ik van het nrps iets van € 65,50 en dan eenmalige inschrijvkosten van 11 euro
.Dus uiteindelijk hebben we toch maar betaalt.loulou schreef:op naam zetten heeft eigenlijk alleen nut voor de fokkerij. verder heb je er helemaal niks aan, behalve dat het leuk kijkt dat jouw naam op zijn papier staat.
papieren zijn namelijk juridisch gezien geen bewijs van eigendom. je kunt daarmee dus niet aantonen dat het paard van jou is.
om deze reden heb ik dan ook besloten mijn paard niet om mijn naam te laten zetten. ik heb er namelijk geen 100 euro voor over, als je er verder niks aan hebt.
maar dat valt dan (bijna) niet na te trekken en dat is best jammer als blijkt dat het paard niet goed is
hij staat te boek als rijpony van 87 cm
Kijk bijvoorbeeld al naar Mastwood Pepperson, goedgekeurde hengst voor het belgisch New Forest stamboek, gereden door Stephanie Gelhardt (LadyLuna) in de sport, in eigendom van de fam. Mastwijk. De hengst Lamento III, goedgekeurd bij het belgisch New Forest Stamboek, in eigendom van J. Haegdons, gereden door Sanne van Grotel (Cappuccino). De hengsten Hoppenhof's Shardon en Orchard Tjechov, forester en welsh, gereden door Hester Slegt (Easterlover), in eigendom van maatschap Jurrius. Zomaar wat voorbeelden al van jeugdige bokkers hier.