EFO is echt een superverzekering!Bedankt!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

noba

EFO is echt een superverzekering!Bedankt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-07 16:13

Al jaren ben ik met mijn inmiddels 4 paarden bij de Eerste Friesche Onderlinge verzekerd. Vandaag vond ik het echt tijd om eens een lofuiting te doen over deze geweldige verzekering. Dankzij hen kan ik mijn sport nog beoefenen. Mijn toppaard heeft nl al verscheidene malen heel ernstig koliek gehad en dankzij de medewerking en advies van mijnheer de Boer-Geerligs(directeur) en mijnheer de Mol (staat dag en nacht voor je klaar) gaat het echt goed met mijn merrie. Het heeft echt heel veel geld gekost en ben de laatste keer naar Moerbeke gegaan (de Bosdreef), daar ben je eigenlijk niet voor verzekerd maar dat was ook geen enkel probleem.(alleen binnen NL staat in de polis)

Mijnheer de Boer heeft zelfs gezegd tegen de artsen in kliniek dat er alles aan gedaan moest worden om Noobs te redden. Dat is nou nog eens hart hebben voor je verzekeringsnemers!

Vandaag kregen we een brief vd EFO mbt een mri die gemaakt was. Ook in de Bosdreef. Door een misverstand was stond dit paard niet als verzekerd plus geregistreerd, dus zou ik niet verzekerd zijn voor de MRI (ohoh 1600 euro das ff zweten). Maar ik heb bij aanvang van deze verzekering doorgegeven dat dit paard precies hetzelfde verzekerd moest worden als bovenstaand paard. Maar gelukkig gaan ze dit ook oplossen. Nou, ik kan ze wel zoenen!

Wat zou ik zonder de Efo nog zijn? Antwoord: helemaal niets! Ik zou mijn paard zeer wrs verloren zijn etcetc........ Mijn merrie is nu weer topfit en kan wederom haar passage, series etc weer trots aan iedereen laten zien. Ze staat wel op heel speciaal voer dat alleen via de dierenarts verkrijgbaar is maar dit gaat erg goed. Helaas is dit wel ernstig duur! Ben 100 euro pm kwijt maar mijn beestje doet het super erop.

Verder ook niets dan lof over de bosdreef in Moerbeke! Deze kliniek is de absolute top! Was met 1 paard al anderhalf jaar aan het dokteren. Helaas bleef hij kreupel. Ook niet na een peperdure behandeling met irap. Nu ben ik een half jaar geleden met hem op de bosdreef geweest en jawel, hij loopt helemaal weer super! Binnen een uur de diagnose gesteld! Hmmmmmmmmmmmm, zonde van mijn geld dat ik niet gelijk naar hen toegegaan ben.

Beste Mijnheer de Boer, mijnheer de Mol en dierenartsen Bernard, Filip, Hans en Tresemiek: BEDANKT!

ikke

Re: EFO is echt een superverzekering!Bedankt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 19:05

Welke vormen van koliek?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 21:19

Voor jou hardstikke fijn.
Zelf heb ik ook mindere ervaringen met ze.

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 17:35

heel fijn dat jij blij met ze bent, maar er zullen altijd mensen zijn die niet blij met ze zijn. En dat heb je bij ieder bedrijf

Maar ik vind 100 euro per maand wel een flink bedrag (is wel even 1200 euro per jaar)
bv mijn Z pony heeft in 6 jaar tijd nooit iets gehad! (dan zouden wij dus even 1200*6=7200) kwijt zijn geweest

Nou voor 7200 euro kunnen er wel wat onderzoeken worden gedaan Haha!

jij hebt 4 paarden in de verzekering..hoop toch niet alle 4 voor 100 euro per maand Koe even 400 euro verzekering Sigaar voor hun ben je een mooi zakje goud Haha!

tobano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 18:34

studiemiep schreef:
heel fijn dat jij blij met ze bent, maar er zullen altijd mensen zijn die niet blij met ze zijn. En dat heb je bij ieder bedrijf

Maar ik vind 100 euro per maand wel een flink bedrag (is wel even 1200 euro per jaar)
bv mijn Z pony heeft in 6 jaar tijd nooit iets gehad! (dan zouden wij dus even 1200*6=7200) kwijt zijn geweest

jij hebt 4 paarden in de verzekering..hoop toch niet alle 4 voor 100 euro per maand Koe even 400 euro verzekering Sigaar voor hun ben je een mooi zakje goud Haha!

Ik ben ook megatevreden over de efo...Ze mag toch wel laten blijken dat ze erg blij is met deze verzekeraar? Wees blij dat er ook eens mensen zijn die erg tevreden zijn en dit laten blijken! Ze is toch idd super geholpen. Geef positiviteit ook eens een kans mensen! Mijn paarden zijn ook voor een behoorlijk bedrag verzekerd maar kijk eens ff naar de kosten van je eigen humane ziektekostenverzekering. Die bedraagt nog veel meer! Ze kunnen het nou eenmaal niet voor niets doen maar dat ze de zaken bijzonder goed afhandelen maakt hen vlgs noba tot een goed bedrijf en dan heeft zij alle recht om idd een lofuiting naar de Efo toe te maken! Jij moet het helemaal zelf weten dat je geen verzekering hebt en dat is dan ook je goed recht. Heb alleen al verscheidene malen meegemaakt dat mensen die net zoals jij redeneren, met een heel ziek paard zaten. Deze moesten geopereerd worden en jawel die kosten liepen op tot 5000 euro! Deze mensen hebben het paard in laten slapen want jawel;op dat moment hadden ze dat bedrag niet te besteden! Realiseer je dat je die ruim 7000 euro (waarover je het hebt) niet altijd tot je beschikking hebt. Dit is geen verwijt maar een antwoord en uitleg over het feit waarom sommige mensen wel een verzekering hebben.

Hoop dat je dit kunt begrijpen.

groetjes

noba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-07 18:52

tobano schreef:
studiemiep schreef:

Ik ben ook megatevreden over de efo...Ze mag toch wel laten blijken dat ze erg blij is met deze verzekeraar? Wees blij dat er ook eens mensen zijn die erg tevreden zijn en dit laten blijken! Ze is toch idd super geholpen. Geef positiviteit ook eens een kans mensen! Mijn paarden zijn ook voor een behoorlijk bedrag verzekerd maar kijk eens ff naar de kosten van je eigen humane ziektekostenverzekering. Die bedraagt nog veel meer! Ze kunnen het nou eenmaal niet voor niets doen maar dat ze de zaken bijzonder goed afhandelen maakt hen vlgs noba tot een goed bedrijf en dan heeft zij alle recht om idd een lofuiting naar de Efo toe te maken! Jij moet het helemaal zelf weten dat je geen verzekering hebt en dat is dan ook je goed recht. Heb alleen al verscheidene malen meegemaakt dat mensen die net zoals jij redeneren, met een heel ziek paard zaten. Deze moesten geopereerd worden en jawel die kosten liepen op tot 5000 euro! Deze mensen hebben het paard in laten slapen want jawel;op dat moment hadden ze dat bedrag niet te besteden! Realiseer je dat je die ruim 7000 euro (waarover je het hebt) niet altijd tot je beschikking hebt. Dit is geen verwijt maar een antwoord en uitleg over het feit waarom sommige mensen wel een verzekering hebben.

Hoop dat je dit kunt begrijpen.

groetjes

Ja, dit is precies zoals ik erover denk! Ben gewoon superblij met alles wat ze voor mij gedaan hebben. Moet je dan alleen de negatieve punten op bokt zetten? Ik ben heel positief en gelukkig over de Efo en daar blijf ik bij!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 18:56

noba schreef:
<knip>
Ja, dit is precies zoals ik erover denk! Ben gewoon superblij met alles wat ze voor mij gedaan hebben. Moet je dan alleen de negatieve punten op bokt zetten? Ik ben heel positief en gelukkig over de Efo en daar blijf ik bij!

Blijft over wat voor koliek je paard gehad heeft............

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 21:19

Fijn om je positieve verhaal te lezen TS!

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 22:40

tuurlijk is het fijn dat ze positief is Haha! duh

maar zeg nu zelf ze is KLANT van de verzekering en een goede ook (ze betaald immers voor 4 paarden een zeer royale premie) Knipoog en als klant moet je eigenlijk ALTIJD tevreden zijn, anders heb je een slecht "product" aangeschaft. snappie

dus eigenlijk zouden on tevreden klanten helemaal niet voor mogen komen.

Almaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 20:03

gelukkig, ook eens een tevreden klant over een verzekering. Was het maar altijd zo! Ik ben zelf ook verzekerd bij EFO, heb ze gelukkig nog niet nodig gehad. Met mijn vorige paard was ik verzekerd bij een andere maatschappij, had deze helaas wel nodig, was daar ook heel tevreden over.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 11:33

een vriendin van mij is ook allround verzekerd.. dan krijg je de dierenartskosten ook vergoed (weet niet welke maatschappij) ze had het paard een week en het kreeg koliek.. das handig

zelf mijn paard 4 jaar nooit verzekerd gehad. 1 keer wat gehad met de DA.

maar ik zal ff op de site van de EFO kijken.. wie weet wat voor mijn volgende paardje

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 11:37

Volgens mij bedoelt ze dat dat speciale VOER € 100,= in de maand kost, NIET de verzekeringspremie................ Pling

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 13:06

heb ff op de site gekeken.. snap het niet helemaal. zijn de kosten per maand?? dan is het wel 100 euro of nog eer

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 23:23

Hey, bedankt voor de tip. OK dan! Ik wil weer een eigen paard gaan kopen na er een paar jaar geen gehad te hebben. Ik ben me nu op een aantal zaken aan het oriënteren, waaronder de mogelijkheden om het dier te verzekeren tegen ziektekosten. Altijd fijn om ervaringen te lezen. Lachen