Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
even 400 euro verzekering
voor hun ben je een mooi zakje goud
studiemiep schreef:heel fijn dat jij blij met ze bent, maar er zullen altijd mensen zijn die niet blij met ze zijn. En dat heb je bij ieder bedrijf
Maar ik vind 100 euro per maand wel een flink bedrag (is wel even 1200 euro per jaar)
bv mijn Z pony heeft in 6 jaar tijd nooit iets gehad! (dan zouden wij dus even 1200*6=7200) kwijt zijn geweest
Nou voor 7200 euro kunnen er wel wat onderzoeken worden gedaan![]()
jij hebt 4 paarden in de verzekering..hoop toch niet alle 4 voor 100 euro per maandeven 400 euro verzekering
tobano schreef:studiemiep schreef:heel fijn dat jij blij met ze bent, maar er zullen altijd mensen zijn die niet blij met ze zijn. En dat heb je bij ieder bedrijf
Maar ik vind 100 euro per maand wel een flink bedrag (is wel even 1200 euro per jaar)
bv mijn Z pony heeft in 6 jaar tijd nooit iets gehad! (dan zouden wij dus even 1200*6=7200) kwijt zijn geweest
Nou voor 7200 euro kunnen er wel wat onderzoeken worden gedaan![]()
jij hebt 4 paarden in de verzekering..hoop toch niet alle 4 voor 100 euro per maandeven 400 euro verzekering
Ik ben ook megatevreden over de efo...Ze mag toch wel laten blijken dat ze erg blij is met deze verzekeraar? Wees blij dat er ook eens mensen zijn die erg tevreden zijn en dit laten blijken! Ze is toch idd super geholpen. Geef positiviteit ook eens een kans mensen! Mijn paarden zijn ook voor een behoorlijk bedrag verzekerd maar kijk eens ff naar de kosten van je eigen humane ziektekostenverzekering. Die bedraagt nog veel meer! Ze kunnen het nou eenmaal niet voor niets doen maar dat ze de zaken bijzonder goed afhandelen maakt hen vlgs noba tot een goed bedrijf en dan heeft zij alle recht om idd een lofuiting naar de Efo toe te maken! Jij moet het helemaal zelf weten dat je geen verzekering hebt en dat is dan ook je goed recht. Heb alleen al verscheidene malen meegemaakt dat mensen die net zoals jij redeneren, met een heel ziek paard zaten. Deze moesten geopereerd worden en jawel die kosten liepen op tot 5000 euro! Deze mensen hebben het paard in laten slapen want jawel;op dat moment hadden ze dat bedrag niet te besteden! Realiseer je dat je die ruim 7000 euro (waarover je het hebt) niet altijd tot je beschikking hebt. Dit is geen verwijt maar een antwoord en uitleg over het feit waarom sommige mensen wel een verzekering hebben.
Hoop dat je dit kunt begrijpen.
groetjes
noba schreef:<knip>
Ja, dit is precies zoals ik erover denk! Ben gewoon superblij met alles wat ze voor mij gedaan hebben. Moet je dan alleen de negatieve punten op bokt zetten? Ik ben heel positief en gelukkig over de Efo en daar blijf ik bij!

duh
en als klant moet je eigenlijk ALTIJD tevreden zijn, anders heb je een slecht "product" aangeschaft. snappie