Ik weet niet waarom jij in het ziekenhuis hebt gelegen, maar ik krijg vanuit jouw antwoorden zoveel tegenstrijdigheden dat ik er een "raar"gevoel bij krijg.....
Naar mijn lezen doe je net alles zoals het niet moet en wijs je naar de ander die het weer op moet lossen !
Je weet dat je paard die klachten heeft ......had al eerder een deken op gehad.....staat onder behandeling.....je negeerd oorzaak en gevolg.....
Ook jezelf.....komt net uit het ziekenhuis en moet je man er toe overhalen om met je mee te gaan naar de paarden.....dan is er naar mijn idee een reden waarom hij het niet wil en daar wals jij gewoon overheen.....dan denk ik aan jouw eigen genezing/gezondheid/probleem, wat hem ook weerhoudt en tegelijk dwingt om je je zin te geven.....
Je lost alles blijkbaar pas op nadat het probleem zich aandient en voelt je er dan weer schuldig bij......
Nu klinkt het heel negatief wat ik zeg ,maar het belangrijkste wat ik lees is dat je het wel wilt veranderen en denk ik dat het extra werk wat een deken met zich mee brengt jouw grootste probleem is vanuit jouw eigen lichamelijke probleem.....
Jij bent een spiegelbeeld van jouw paard , zorg dat je het probleem oplost , er bewust mee om gaat en zorg dat je er eerder bij bent , dus al voordat het probleem echt een probleem wordt, dus om leren gaan met beperkingen en grenzen !