StableEnable schreef:Heb hetzelfde probleem. Had zelf ook onderstaande oproep geplaatst. Ik ga een brief schrijven naar Pikeur en wil graag dezelfde soort klachten verzamelen.
Hebben meer mensen hier last van?
Vorig jaar kochten een stalgenoot en ik allebei en Pikeur GPA cap. Na het valincident van Tineke Bartels had ik besloten nooit meer zonder cap te rijden en wilde dan ook een goede, veilige en vooral pretig zittende cap. Een hele investering. Een paar maanden later kocht nog een stalgenoot een Pikeur GPA. Haar werd in de winkel verteld dat ze de cap iets te krap moest kopen omdat ze wijder worden. Ons was dat niet verteld. En inderdaad!! Wij zitten nu allebei met een hele dure te grote cap! Toen ik het in de winkel ter sprake bracht werd me verteld dat het hen door Pikeur is verboden een 'te krappe' cap te adviseren. Dan zouden ze op dat moment een onveilige cap verkopen. Mooie boel! Ik wil een brief sturen naar Pikeur met deze klacht en ben benieuwd of meer mensen ditzelfde probleem hebben.
Het is inderdaad een feit dat je een GPA cap een beetje krap moet kopen.
Ik heb dit ook niet gedaan en hij zit nu inderdaad wat losser dan hij zou moeten zitten.
Maar het valt nog mee hoor.
Mijn cap ervoor spande te veel en daar kreeg ik hoofdpijn van. (ik heb erg snel last van hoofdpijn)
Dus ik wilde dit nu zeker voorkomen...