Iemand ervaring met Winterdeken Dancer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

liiza

Iemand ervaring met Winterdeken Dancer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-07 16:23

Winterdeken Dancer is een oersterke winterdeken uitgevoerd in 600D ripstop polyester. De deken bestaat uit een 300 grams vulling en is compleet uitgevoerd met: kruissingels, borstsluiting met dubbele zinken gespen, afneembare & verstelbare bilkoorden, naadloos op de rug, ringetje op sluitingen van buiksingels, loopsplitten, schoftbontje, getapete naden voor anti-lekkage, nylon borstvoering tegen het schuren, polycotton binnenzijde en een staartflap.

Dancer is volledig waterdicht en ademend.

Kleur: Donkerblauw met grijs
Maten: 165 t/m 215

Afbeelding

Ik zit te twijfelen of ik deze deken zal kopen, heeft iemand ervaring met deze dekens?
Ik hoor het graag!
Doei!

dierfysio

Re: Iemand ervaring met Winterdeken Dancer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 16:25

ken ze niet, maar 600D is niet heel sterk. als je een beetje een lomp paard hebt (of een lomp vriendje in dezelfde wei!) zou ik minimaal een 1200D deken kopen. anders heb je er gelijk een scheur in, en is ie dus ook nooit meer waterdicht.

succes!

liiza

Re: Iemand ervaring met Winterdeken Dancer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-07 16:35

dierfysio schreef:
ken ze niet, maar 600D is niet heel sterk. als je een beetje een lomp paard hebt (of een lomp vriendje in dezelfde wei!) zou ik minimaal een 1200D deken kopen. anders heb je er gelijk een scheur in, en is ie dus ook nooit meer waterdicht.

succes!

Nee het is geen deken sloper gelukkig.. En ze staat alleen.