Die van Ariat vond ik heel mooi, maar die zijn wel met een harde schacht en daar betaal je dan ook meteen voor. Ik heb zelf die van Kieffer. Die waren er er ook in lengtematen. En ze zijn heel fijn soepel en betaalbaar.
Ik heb de nep leren van zadelmarkt. Ben niet zo te spreken over zadelmarkt, maar deze vindt ik echt fijn. In bruin en zwart te krijgen voor 35 euro, dus niet gek duur.
Deze zijn het.Maar ik heb ze in het zwart. Met zwarte rijschoenen ziet het er net uit als een laars. Heb ze laatst ook op wedstrijd aangehad.
Alleen vind ik dit niet zo;n geweldig plaatje. Deze chaps vind ik te kort voor het model. En onder bij de voet zitten ze wat flubberig terwijl die van mij precies aansluiten. Ze zijn van leer, dat vind ik wel prettig omdat dat ook ademt.
ik heb dus een paar flinke stalschoenen (mountainhorse) en op dit moment gebruik ik iemand anders haar chaps. en deze zitten super mooi om de schoen en ook fijn om mn kuit, maar nu wil ik op den duur zelf ook een paar chaps aan schaffen, maar passen de kieffers ook goed om stalschoenen?
Mijn vriend heeft alleen stalschoenen, en hij heeft mijn Kieffers wel eens geleend. Het gaat wel, maar ik vind ze toch veel mooier zitten om rijschoenen. Ik heb die van Ariat in het zwart erbij.
Mijn vriend heeft nu de Ariat in choco-kleur met de bijpassende Ariat-choco chaps. Wel heel prijzig maar het is heel sjiek. Je krijgt dan dus wel die harde schacht.
Ik heb die Kieffers in het zwart. Vind ze erg mooi aansluiten. Heb ze alleen in nepleer en dat vind ik wel erg glad. Je kan ze dan beter van echt leer kopen.