Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

De proeven waarin ik hem heb gezien moest er niet op de grote volte van hand veranderd worden, wat wel zou gebeuren als je via A rijdt en niet als hem gewoon via C rijdt. 

bromfiets schreef:Rijd je dan die volte X-A-X???
Als je het even uittekent voor jezelf wordt het meestal een stuk duidelijker. Met deze drie onderdelen rij je in feite een grote 8.
) dus dan rij je gewoon 2 hele voltes en op de helft van de eerste doe je halsstrekken, en dan op 1,5 volte pak je de teugels weer op M_i_R schreef:Je rijdt dan gewoon een hele volte van X (via C) weer naar X om vervolgens de laatste helft van de 2e volte af te maken in onderdeel 8. Ik hoop dat je hier wat aan hebt
bromfiets schreef:Rijd je dan die volte X-A-X???
Als je het even uittekent voor jezelf wordt het meestal een stuk duidelijker. Met deze drie onderdelen rij je in feite een grote 8.
Had zelf ook al gezien dat ik per ongeluk de verkeerde letter had getypt. Als je het nog even had nagelezen dan had je gezien dat ik dit dus ook al ge-edit heb...
ook typ ik de lijst uit wie er wanneer moet rijden op welk paard/pony. en ik loop de hele dag op stal om vanalles te regelen. Dus ook welk kind wanneer moet klaarstaan,op tijd bij de goede pony/paard. Ik heb eigenlijk gewoon geen tijd om mee te doen. Dat laat ik aan mijn dochters over.
Maar dit proefje hoefde niet gereden te worden. Ik was alleen benieuwd hoe dat onderdeel nou liep. Zo snapte ik er weinig van. Twee meisjes met een eigen pony rijden proefje 1, de manegeruiters rijden proefje 5 en de mensen met een eigen paard rijden proefje 6. En twee anderen rijden een L proef, nl. 10 en 14.