Lalidan schreef:Tsja, je kan wel zeggen: Ik wil géén verstelbare cap, maar als dat de enige is die goed past.....
Ikzelf pas de HH niet, en zelfs die dure pikeurs zitten voor geen centimeter. Ik zit dus (tenminste, toen ik 3 jaar terug mijn cap kocht, misschien dat er inmiddels passende modellen zijn) vast aan een verstelbare casco. Ik vind het geen mooie caps, vind ze zeker in de winter domweg te koud, maar wat heb ik aan een cap op mijn kop als hij niet goed past??? Niks, noppes, nada. Sterker nog, dan gaat de cap gevaar opleveren.
Als ik jou was, zou ik dus zoals hierboven al aangeraden word, gaan voor de cap die het beste zit. En als dat een verstelbare blijkt te zijn.... tsja, dan zou ik als ik jou was daar toch voor gaan. Veiligheid voor alles (ik weet ook niet waarom je per sé geen verstelbare cap wil?). Je hebt echter 1 geluk: Veruit de meerderheid van de ruiters past de caps van HH en is er erg tevreden over. Dus hopelijk past hij jou ook!!
succes met passen!
Ik heb een tijd een verstebare gehad, meerdere. Maar de knop ging kappot, of hij vloog van mijn hoofd.
Dus daar heb ik neit zo´n leuke ervaring mee. Nu heb ik een niet verstelbare, die gewoon tegroot is geworden.
Dus dat is ook niet veilig. Ik hoor veel dat de HH´s daar niet zo´n last van hebben, dus dan zit ik er over te denken, om een hh te nemen