Leren chaps

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Jody_

Leren chaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-07 16:40

Hey,

Ik heb laatst leren chaps gekocht omdat ik dat mooier vind voor wedstrijden Knipoog
Maar ik kreeg ze best moeilijk dicht (omdat ze net nieuw waren Tong uitsteken) maar tijdens het rijden ging de rits telkens een stukje naar beneden, maar als ik ze dan omhoog wil ritsen dan wil dat bijna niet Verward

Ik vind dat best irritant dat je ze bijna niet dicht krijgt, maar dat ze tijdens het rijden wel weer een stukje losgaan, iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?

Ireentjuhh

Re: Leren chaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 17:48

Als ze elke keer een stukje los gaan en moeilijk aan gaan misschien zijn ze dan wel wat te klein!
Je kan het misschien vast zetten met een veiligheidspeld zodat ze niet naar beneden glijden.
Maar misschien het is het gewoon het slimste om terug te gaan naar de winkel en het daar uit te leggen en vragen hoe dat kan.

Success!!

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-07 17:54

Ikzelf vind ze niet te klein hoor, want ze zitten wel mooi strak, maar niet TE Knipoog Al hoewel, ik wel van een beetje strak hou Tong uitsteken Maar heb er verder gaan blaren of wondjes van gekregen Knipoog

Edit: Heb ff gekeken en het maat M en aan de achterkant zit een rits en daarnaast zit elastiek Knipoog
Ik heb ook niet zulke dikke benen, dus lijkt mij sterk dat M dat ngo te klein is Knipoog

Heb ff foto's bij gedaan dat je mijn benen kunt zien Knipoog

http://img143.imageshack.us/img143/5131 ... 046hm3.jpg
http://img143.imageshack.us/img143/5987 ... 009zv0.jpg

kimm91

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 18:19

Hej,

Ik denk dat die miss toch te strak zit, en dat je het miss niet merkt!
Met chaps krijg je niet snel wondjes en blaren, maar ze kunnen wel gaan afknellen. Je kunt er op 1 manier achterkomen of ze te strak zijn! na het rijden, heb je n afdruk van je rijbroek dan zitten ze te strak!

najah doeii groetjes....

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-07 18:23

Hmm, volgens mij had ik de vorige keer wel een afdruk van mijn rijbroek jah. Maar leer rekt altijd wel een beetje mee, vooral als ze nieuw zijn. Heb 30 november weer een wedstrijd, zal dan wel eens gaan kijken Knipoog Maar ik kan ze nu niet meer ruilen, maar is er nog een manier dan om ze iets op te rekken o.i.d.?

Anonymous_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 18:07

Ik heb ook leren chaps, ook nog niet zo lang.. Zitten mij ook iets strak. Maar mij is verteld dat ze uitrekken.. Kan dit langzaam aan ook wel merken.. Ik had dus ook dat probleem met die rits.. Alleen moet ik mijn rits naar beneden trekken dus gaat ie van onderen open.. Bloos

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-07 19:33

Dat is mij dus ook verteld Ja

Oeps foutje, ik moet mijn rits ook naar beneden trekken, dus bij mij kruipt die dus ook omhoog Tong uitsteken

Ipsiedipsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 20:16

Kan het niet zo zijn dat het stoppertje van de rits kapot is en dat daarom de rits steeds opengaat? Mijn chaps gaan naar boven dicht en dan gaat er nog een knippertje overheen.

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 22:31

Toch eventjes terug gaan naar de winkel en je probleem even voorleggen, die kunnen dan ook voelen of ze idd niet onbewust te strak zitten Knipoog

Mijkee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 16:44

Zoals hier boven word gezegt even terug naar de winkel

maar je mag toch niet met die chaps starten op wedstrijden? of heb ik dat nu verkeerd Bloos
nouja suc6 in iedergeval op de wedstrijden! Lachen

groetjes

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-07 00:35

Ik kan er wel mee naar de winkel gaan, maar kan ze toch niet meer ruilen Knipoog
Want ik heb ze daar al te lang voor en ze zijn al gebruikt Knipoog

Op wedstrijden mag je wel met chaps starten, mits je chaps en joppers een geheel zijn, goed aansluiten en ook helemaal egaal zwart zijn Knipoog

Maar ik rijd FNRS wedstrijden, daar is het anders, had daar trouwens nog een 9 voor persoonlijke verzorging ook Tong uitsteken