[PG] kwpnmerrie, vos, 12 jaar, nandy zora

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nandyzora

[PG] kwpnmerrie, vos, 12 jaar, nandy zora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-07 17:27

Ik zoek het paard van een goede vriendin van mij, die ik ook heb verzorgd en bereden.
Het gaat om een 12jarige KWPN merrie geb 08-06-1995 met goede stamboompapieren hierin staat zij vermeld als Nandy Zora (zelfs op internet terug te vinden).
Nandy is voskleurig met een bles, volgens mij achter 2 hoog oplopende witte sokken en een witte sok voor.
Aftekeningen maakt eigenlijk verder niets uit want als iemand haar gekocht heeft heeft diegene zowiezo haar papieren met haar naam, dus weet over wie we t hier hebben.
Ze is verkocht aan wetland horses, maar via via te horen gekregen dat ze waarschijnlijk alweer doorverkocht is. T zou dus kunnen dat die informatie verkeerd is.
Zou graag willen weten wie haar gekocht heeft en hoe het nu met haar gaat.

Alvast bedankt voor reacties!

Afbeelding

kalimera012

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 00:23

Bonjour! Je ne parle pas le néerlandais mais je pense avoir compris que tu recherchais Nandy Zora. C'est ma jument! Je l'ai achetée il y a 1 an et demi. Peux-tu me donner des informations sur elle? Quel était son caractère? Obstacle? Dressage? A-t-elle fait des concours? A-t-elle eu un poulain?
Voici mon adresse mail
kalimera012@hotmail.com
Merci, à bientôt!

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 09:09

Translation:
Goedendag! Ik spreek niet het Nederlands maar ik denk begrepen hebben dat jij naar Nandy Zora zocht. Ze is mijn merrie! Ik heb haar 1,5 jaar geleden gekocht. Kan jij me van de informatie over haar geven? Wat was zijn karakter? opstakels? Oprichten? Heeft zij een steun gedaan? Heeft zij een veulen gehad? Ziehier mijn adres mail
Laatst bijgewerkt door Binckydenice op 02-07-10 09:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 09:10

kalimera012 schreef:
Bonjour! Je ne parle pas le néerlandais mais je pense avoir compris que tu recherchais Nandy Zora. C'est ma jument! Je l'ai achetée il y a 1 an et demi. Peux-tu me donner des informations sur elle? Quel était son caractère? Obstacle? Dressage? A-t-elle fait des concours? A-t-elle eu un poulain?
Voici mon adresse mail
kalimera012@hotmail.com
Merci, à bientôt!

You could better send here an email by bokt, maybe see will received it into here normal email box, because you is not on bokt.nl much...

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 16:40

Citaat:
You could better send here an email by bokt, maybe see will received it into here normal email box, because you is not on bokt.nl much...

Translation:
Perhaps you could contact her with an email via bokt. As you are not a regular on bokt.nl this maybe a better way to contact her as she will receive the email via the normal way.

Peut-être que vous pourriez communiquer avec elle avec un e-mail via bokt? Comme vous n'êtes pas un habitué bokt.nl cela peut-être une meilleure façon de communiquer avec elle comme elle recevra le email via la voie normale.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 20:30

Aangezien Nandy is gevonden wordt dit topic gesloten.
TS, mocht je om wat voor reden dan ook deze zoektocht weer moeten hervatten is het niet toegestaan een nieuw topic te openen. Stuur dan even een pb naar een van de moderators van OV met het verzoek dit topic weer te openen of plaats een TeM op dit topic met dat verzoek.
Hier nu een slotje.