Wat moet ik nu doen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pindie

Wat moet ik nu doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 22:53

Hallo,zoals je dus aan mijn titel ziet..ik ben het beu! Sinds een tijdje sta ik alweer op een andere manege.En ik heb dus zelf in totaal 8paarden! waarvan er 6 op de manege staan! in het begin gaat het enz..met de andere mensen goed overeenkomen ! en dan plots kom ik binnen en hoor ze zo zeggen : kijk daar is het verwend kindje weer ! Boos! Ik weet niet wa ik ze ooit heb aangedaan!! Ik kan best verstaan dat het niet leuk is dat iemand zes paarden heefd en die andere persoon geen ..! en dat je dan staat te zeuren dat het te vermoeiend is om met zes te rijden en dat je zoveel geld hebt en dat je alles mag en dat je zoveel paarden hebt! en dat ze dan jalours zijn! maar dat heb ik nooit gedaan ! nu blijven ze maar roddelen! en vind dat helemaal niet leuk!!!!! Ik ben altijd al super vriendelijk met ze geweest ! en is totaal mijn bedoeling niet om zo overeen te komen hoor!! Wat moet ik nu doen ???????
Laatst bijgewerkt door pindie op 10-11-07 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt

pascale

Re: KOTS BEU!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 22:54

pindie schreef:
Hallo,zoals je dus aan mijn titel ziet..ik ben het beu! Sinds een tijdje sta ik alweer op een andere manege.En ik heb dus zelf in totaal 8paarden! waarvan er 6 op de manege staan! in het begin gaat het enz..met de andere mensen goed overeenkomen ! en dan plots kom ik binnen en hoor ze zo zeggen : kijk daar is het verwend kindje weer ! Boos! Ik weet niet wa ik ze ooit heb aangedaan!! Ik kan best verstaan dat het niet leuk is dat iemand zes paarden heefd en die andere persoon geen ..! en dat je dan staat te zeuren dat het te vermoeiend is om met zes te rijden en dat je zoveel geld hebt en dat je alles mag en dat je zoveel paarden hebt! en dat ze dan jalours zijn! maar dat heb ik nooit gedaan ! nu blijven ze maar roddelen! en vind dat helemaal niet leuk!!!!! Ik ben altijd al super vriendelijk met ze geweest ! en is totaal mijn bedoeling niet om zo overeen te komen hoor!! Wat moet ik nu doen ???????

hmm ja ik zou het er eens goed over hebben waarom etc,en gewoon dingen uitpraten!
ik zou verder helemaal mijn eigen gang gaan en niet opletten wat hun doen het gaat om jou!!niet om hun!
Laatst bijgewerkt door pascale op 10-11-07 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 22:55

ik snap het dat het irritant is van die mensen.
Maar owke 8 paarden... Ik vind het dapper wat voor iemand van 16 als ik het goed zag in je profiel.. En ik vind persoonlijk niet zo gek dat mensen dan gaan roddelen over je dat je dan misschien wel verwent zal zijn. Klinkt stom, maar owke...

pascale

Re: Wat moet ik nu doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 22:58

waarom heb je als 16-jarig meisje 8 paarden in combi met school??lijkt me zo dat er weinig tijd over blijft voor de dieren!
en dan nog 6 op een manege gestald??hoe word dat betaald dan?

Lord_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 22:59

Volgens mij kan je ze best negeren, er staan toch nog mensen met een eigen paard op die manege, dan kan je toch samen buitenritten enzo gaan maken en zelfs af en toe vragen of ze op een van jou paarden willen rijden/een van jou paarden willen verzorgen. Dan gaan ze echt niet gaan 'dat verwende nest is daar weer', maar gaan ze denken 'wat heeft die toch geluk'. Bij de mensen zonder eigen paard ligt het wat moeilijker tuurlijk, de jaloezie zal vast weleens in de weg staan en die komen ook niet elke dag, maar ook die denken/zeggen dat vast niet allemaal
Laatst bijgewerkt door Lord_Ik op 10-11-07 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 23:00

Tja, mensen praten altijd, ik zou me er maar niet te veel van aantrekken. Maar ik moet zeggen dat ik me ook afvraag hoe je het in godsnaam red met 8 paarden en school.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 23:03

Je kan inderdaad moeilijk weg blijven lopen van mensen, maar ga de confrontatie met ze aan. Maar hoe red je dat in hemelsnaam met 6 paarden? Ik heb aan 1 al mijn handen vol Haha!

pindie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 23:07

Dat is natuurlijk wel waar ! Maar so what! waarom doen ze toch zo grof!Ik loop niet naar mijn ouders en zeg van: ik moet nu direct een nieuw paard ofzo iets! mijn vader heefd er meschien wel 5daarvan zelf aangekocht ofzo! ik leef gewoon tussen de paarden !! ergens wil ik graag paarden en het klinkt leuk..maar ja is zooooooooooooooo vermoeiend! is leuker om er 2 te hebben waar je je hele aandacht aan kan schenken! Ik heb er niet voor gekozen om er zoveel te hebben hoor! Verdrietig Verdrietig

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 23:14

Nou precies, dan kan je dat gewoon zeggen dat je de paarden verzorgd en ofze voortaan commentaar voor zichzelf willen houden. Blijf gewoon jezelf en ze leren je dan vanzelf kennen hoor!

pindie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 23:15

Als je het echt wil weten! en zie het niet als dat verwend nest ! wat eigenlijk wel wat waar is..maar ik probeer het niet te tonen maar da gaat dus niet ! zonder mijn ouders gaat dat niet echt! Sinds ik baby was liep ik al rond tussen de paarden door men vader. dus ja je raad het vast wel.. na een tijdje dat ik ouder word begin ik ook met rijden! toen ik 11Was zijden ze : je zult nooit meer dan 2paarden hebben ! en kijk nu 8!!!! eerst gewoon een pony .die ik nu nog heb al bijna 5jaar! dan een paard die ik half heb gered van slager..en dan jumping..jumping 1.10 fouteloos ..en ja zo gaat het verder! ik ga elke dag rijden ! maximum in de week rij ik er drie op 1dag! en in het weekend sta ik dus om 6u op! dus zo leuk is het niet! relaxen,uitgaan kan je op je buik schrijven hoor! Mijn ouders betalen alles! en ik heb GEEEN tijd om te werken!

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 23:18

Mensen zijn gewoon snel jaloers en gaan je dan verwend noemen, helas overal zal je dat tegen komen..

pindie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 23:20

Nog iets heeeeeeeeeeel erg belangrijk! Ik zit sinds men vijtiende op een rijschool : genaamd villo..dus ja daar had ik er drie gestald ! je leert er aleen over paarden snap je? je rijd heel veel per dag daar! je leert zadelmak maken..horsemanship! en leert bijna op nationaal niveua rijden ( springen) en redelijk weinig dressuur! ben nu pas verhuisd en zoek een nieuwe school !

pindie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 23:23

T's eigenlijk wel leuk! in plaats van die vakken van school helemaal omgezet in paarden! In het begin is het wel nog deels school en deels paarden ! maar dan als minder school ! tot geen!