Ervaring winterdeken Horse pro viper?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PearllG

Ervaring winterdeken Horse pro viper?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 19:29

Heeft iemand al ervaring met de winterdeken van Horse pro, model viper (SKviper)?
Hij stond ook in het bit, ben alleen benieuwd of iemand hem al heeft en of hij bevalt?

sabje19

Re: Ervaring winterdeken Horse pro viper?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 08:14

Heb deze deken toevallig donderdag gekocht dus nog geen ervaring mee, maar de deken voelt en ziet er wel goed uit. Voordeel vond ik ook dat de deken niet zo zwaar aan voelt en ook er een hals aan zit die je er af kan halen.

De deken gaat van de week wel op, omdat ie geschoren is en de deken die hij nu op heeft niet erg warm meer is met dit weer.
Dus dan kan ik mijn ervaring vertellen.

PearllG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 09:14

Ben heel benieuwd! Ik hoor het graag wanneer hij opligt.

sabje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 18:04

De deken ligt er vanaf zaterdag op en ik moet zeggen het is een hele fijne deken.
Lekker ligt en warm. Pasvorm is goed en ondanks er geen loopsplitten in zitten merk je dat niet.
Doordat de voorkant elastisch is hebben ze genoeg vrijheid aan de voorkant.
Hij is ook gelijk uitgetest met die regen en is waterdicht. Stof voelt wel raar aan als deze nat is, het is net of de druppels erop blijven liggen.
Jammer genoeg is mijn paard net een varken en de deken was de volgende dag al gelijk smerig, maar dat houd je toch met zo'n felle kleur. Maar hij staat erg goed op die van mij.

PearllG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-07 10:24

Oke thanx! Ik ga er toch eens over nadenken.... Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 00:37

Fijne deken maar wel heel lichte kleur voor buiten en mijn paard heeft ook schuurplekken gekregen op de schouder, waarschijnlijk door het ontbreken van loopsplitten. De hals is overigens wel heel fijn, goede aansluiting en niet te dik!