paard staat nu op stal/straks op land (feb)..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

monky27

paard staat nu op stal/straks op land (feb)..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 13:55

Mijn paard staat nu op een stal, waar ze straks op stal moet. Ik heb haar poosje terug weer terug gekocht omdat de eigenaar is overleden..
maar ik ga 1 februarie verhuizen na het gooi en ze blijft dus tot die tijd gewoon op haar stal. Ik ben heel hard opzoek na een plek in die omgeving, maar alles zit daar bomvol of het is peperduur. (voor zover ik weet) Dus nou kan ik waarschijnlijk wel met mijn paardje op weiland staan met andere paarden. (die man heeft over het algemeen altijd wel een plekje vrij, wat ik begrepen heb) maar dan komt ze dus 1 februarie op land.
Ze staat nu nog wel buiten zonder deken op. (ze gaat straks op stal/buitenstal) mag er niet buiten laten en dat is ook sneu omdat ze dan alleen zou staan.
Zou dit een probleem zijn en wat van deken zou ik dan opdoen? (ik blijf wel zoeken na een stalletje, hoop nog iets te vinden!)
toen ze van mij was (klein jaartje terug, stond ze altijd op land dag en nacht)

jesito

Re: paard staat nu op stal/straks op land (feb)..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 15:29

Wat een onduidelijk verhaal en waarom mag je paard dadelijk niet meer buiten.
Ik weet dat het moeilijk is om een passende stalling te vinden maar dan betaal ik liever meer dan dat mijn paard gewoon binnen moet blijven.
En dan is ze dadelijk gewent op de stal en dan wordt ze weer buiten gezet in februarie terwijl het dan nog best wel eens vies weer kan worden.
Hij zal er niet van sterven maar erg goed lijkt het me niet.

monky27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 21:37

zet er maar een slotje op. (probleem is toch al opgelost, heb een mooi aanbod gekregen voor een stal)

virgin_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 23:46

gelukkig maar