Lekker op een prive-stal niet te groot heerlijk alles goed.......
Mijn vriendin heeft een ruin van 19jr ik zelf een merrie van 3,5jr en de merrie 4jr van de pension houdster zou er bij komen staan in de groep.
Dat ging hartstikke goed totdat de ruin mijn merrie zeer erg ging beschermen en een paar keer erop sprong om zogenaamd te dekken.
Dan wanneer mijn vriendin haar ruin eruit wilde halen ging hij helemaal uit zijn plaat in de stal en viel haar zowat aan en wanneer mijn merrie er naast staat dan is hij rustig, dat ze mij op een keer belde mag je merrie ook naar binnen want ik wil even gaan rijden en anders is hij onhandelbaar!
En ik reageerde hierop zovan dit is toch te gek voor woorden en heb hier dan ook geen behoefte aan en ook dat gedek ben ik helemaal niet blij mee
Nu hun uit elkaar gehaald maar het drama is nog groter!!
Hij staat op stal als een 1 of andere freak helemaal te shaken en te klapperen met zijn mond en tanden is gewoon eng!!
Vooral als ik wat ga doen met mijn merrie en hij haar niet meer ziet dan begint ie te gillen!!
We hebben geprobeert om hem samen met een ruin in de wei te zetten maar dit was ook drama hij joeg hem met de oren in de nek en ontblote tanden de wei uit, toen heeft gisteren de pensionhoudster een merrie erbij gezet nou hetzelfde verhaal en dit is er eentje die niet zomaar haar laat wat vertellen.
Vindt dit allemal zeer naar en ook voor de pensionhoudster we worden er niet goed van, mijn vriendin eigenaresse van de ruin weet er ook geen raad mee en is voor een half jaar in het buitenland op stage maar het wordt hierdoor er niet gezelliger op helaas
Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt en kan ons raad geven??
ze liggen elkaar blijkbaar goed, en zoeken steun bij elkaar. Kan wel een jaar duren voor ze gewend zijn! maar fijn dat die pilletjes werken, al zou ik zelf daar nooit teveel van geven.