Tips ivm camouflage bij bosjumping

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Omarlover85

Tips ivm camouflage bij bosjumping

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 14:59

Hoi

Zaterdag wordt er weer de jaarlijkse bosjumping georganiseerd bij ons op de manége. Omdat ikzelf zwanger ben rijd dit jaar men verozrgster mee met Omar men paardje. Nu is dit jaar het onderwerp camouflage. Betekend dat ruiter en paard iets of wat verkleed moet gaan onder dit onderwerp. Niet erg gemakkelijk dus zeker wanneer je weinig inspiratie, niet echt een budget of maar 5 dagen tijd met hele dagen school hebt (men verzorgster hé). Ik heb wel al een groene onderlegger en getjes voorzien en eventueel een kraagje van bladeren maken voor rond martingal. Ik wil het ook niet te overdreven maken want het is niet de bedoeling dat ze er belachelijk gaan uit zien of Omar in paniek geraakt van zijn atributen Haha! Dus nu wilde ik vragen of jullie nog originele ideetjes hadden ofzo? Ik weet dat je eventueel veel met bladeren enz kan doen maar andere tips zijn zeker welkom.

Alvast bedankt!

cissy

Re: Tips ivm camouflage bij bosjumping

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 15:04

ga bij een dumpzaak snuffelen naar camouflage kleding?

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 15:07

heeft ze niet een camouflagebroek?? die dan over de rijbroek heen doen. en je kan ff wat zwarte/groene vegen op gezicht doen. Donkere handschoenen. paard donkere beschermers of bijpassend aan dekje

met een netje bladeren op de cap maken is ook wel grappig en soldaten hebben ook wel eens dat soort camouflage op de helm, simpel een haarnetje halen bij kruitvat (liefst zwart) en daar bladeren tussen steken

Omarlover85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 15:09

Alvast bedankt. Nee zo een broek hebben we niet. Zou ook niet weten hoeveel het kost Lachen budget is er niet dus zullen het moeten zoeken of in elkaar steken.

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 15:10

zo;n netje kost maar 1 of 2 euro en geeft wel leuk effect, en dan verder gewoon in zwart of zo gekleed gaan

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 15:55

heb je geen kennissen die in het leger hebben gezeten en in hun plunje zak nog een broek hebben zitten?

Omarlover85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 17:30

@cissy nee jammer genoeg heb ik dat niet Lachen zou wel goed zijn uitgekomen nu. Toch bedankt!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 09:19

er is vast wel bij de zeeman of op de markt een goedkoop camouflage stofje te koop, wees creatief! Lachen
je kan ook bijv een oude vliegendeken 'behangen' met blaadjes (zal wel ritselen dus je paard moet wel braaf zijn Haha! )

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 09:23

Een stofje kopen en die over de cap heen doen (elastiek oid) en daaraan takken (stevig) vastnaaien.

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 10:46

ik weet niet waar je vandaan komt, maar je mag best een leger pakkie van me lenen, heb er genoeg hier liggen. Heb ook camouflage doosjes hierzo liggen.. pb me maaar

Omarlover85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 15:39

@chantal 86 : ben jammer genoeg van antwerpen in belgië dus is iets te ver voor me om het te komen halen. toch hartelijk bedankt voor het aanbod Lachen