Ik rijd in Belgie L2 (wel bij de LRV) en moet proef 15 (pg 86-87) rijden. Nu was ik wel benieuwd of de klasses overeen komen met de KNHS dus ik eens gaan zien op de site.. Nu moet ik 1st wel zeggen dat wij B1 en B2 hebben dus bij de paarden hebben we een klasse meer.. Als ik dan op de site vd KNHS ga zien, dan komt dit overeen met een M-proef van jullie of zijn dit andere proeven? Ik heb niet zo'n boekje, haal mn proeven van het internet dus kan het ook niet nazien...
Iemand die het weet of die een L2-proef van jullie eens kan doorsturen?
Als je kijkt op www.dressuurproeven.nl kun je alle KNHS dresuurproeven vinden. Wellicht kun je daar een aantal proeven met een proef van jou vergelijken
Ah ok bedankt =) Heb net proeven bekeken en komt in feite overeen met L2 bij jullie maar toch heb ik het gevoel dat het meer tss L2 en M1 in zit.. Maar dat is waarschijnlijk gewoon naargelang hetgeen je moeilijk vind om te rijden
De LRV rijdt de oude Nederlandse proeven, uit de tijd dat ik nog NKB reed Alleen was bij ons de B1 en de B2 gewoon B, dus wij reden alle proeven in een klasse.