Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

talented schreef:De meeste verenigingen die wedstrijden organiseren zijn vrij coulant hoor. Als jij aan had gegeven dat je liever niet had dat de coupons naar de KNHS werden gestuurd, dan stemmen veel verenigingen hier wel mee in ! Ik denk alleen dat het hiervoor nu wel te laat is!
talented schreef:De meeste verenigingen die wedstrijden organiseren zijn vrij coulant hoor. Als jij aan had gegeven dat je liever niet had dat de coupons naar de KNHS werden gestuurd, dan stemmen veel verenigingen hier wel mee in ! Ik denk alleen dat het hiervoor nu wel te laat is!
Cardy schreef:Ik heb de uitslagen bekeken en ik ben de enigste met zo'n lage score.
En nietig verklaren of iets dergelijks zal dan dus ook niet gebeuren, wat ik dan ook wel begrijp.
Maar ik snap de situatie zelf niet helemaal, want het was echt een nette proef.
_10_ schreef:talented schreef:De meeste verenigingen die wedstrijden organiseren zijn vrij coulant hoor. Als jij aan had gegeven dat je liever niet had dat de coupons naar de KNHS werden gestuurd, dan stemmen veel verenigingen hier wel mee in ! Ik denk alleen dat het hiervoor nu wel te laat is!
Dit mág dus niet!!
En terecht ook, anders zouden coupons met verliespunten gewoon nooit opgestuurd worden!
Vandaar ook dat ik een aantekening maak op het jury raport indien er verlies is gevallen, ter voorkoming van dit soort 'fraude'.
Je krijgt niet zomaar verlies!
! _10_ schreef:Cardy schreef:Ik heb de uitslagen bekeken en ik ben de enigste met zo'n lage score.
En nietig verklaren of iets dergelijks zal dan dus ook niet gebeuren, wat ik dan ook wel begrijp.
Maar ik snap de situatie zelf niet helemaal, want het was echt een nette proef.
Te zien aan je onderschrift start je nog niet zo lang in de M2, was misschien je 1e keer??
Aan de M2 worden nu eenmaal veel strengere eisen gesteld, wellicht ging de proef voor je gevoel erg lekker, maar was hij gewoon niet M2 waardig...

CharleyT schreef:talented schreef:De meeste verenigingen die wedstrijden organiseren zijn vrij coulant hoor. Als jij aan had gegeven dat je liever niet had dat de coupons naar de KNHS werden gestuurd, dan stemmen veel verenigingen hier wel mee in ! Ik denk alleen dat het hiervoor nu wel te laat is!
Wat grappig is de dressuursport toch. Ook hier weer dat trieste verhaal van iemand die zelf iets anders vond van de proeven dan de betreffende jury. En dan ga jij nog een tip geven om maar te frauderen! Zielige vertoning hoor, neem je verlies en ga verder met je sport, hou op met jammeren en medelijden zoeken op internet. Ga lekker rijden, vergeet zo'n wedstrijd, het leven gaat door.
Enne: ga nou niet aan een vereniging vragen of ze je coupons achter willen houden, je zet jezelf bijzonder voor joker.
talented schreef:Zielige vertoning? Jezelf voor joker zetten? Ik geef een tip om te frauderen? Als je niet weet waar je over praat, zwijg dan liever! Ik geef alleen aan dat het gebeurt, en nog veel ook! Daarbij vind ik dat een jury wel een zeer stevige onderbouwing moet kunnen geven om tot een verliespunt te komen. Ik ken de desbetreffende combinatie niet, dus daarover kan ik geen uitspraken doen. Wat ik wel weet is dat jij niet helemaal begrepen hebt hoe je dingen wel en niet kunt formuleren op een forum als dit!

, dat komt in feite op hetzelfde neer.ThisIsMe schreef:Toch vind ik het wel erg onzinnig dat coupons met een verliespunt niet opgestuurd worden naar de KNHS, ben dan inderdaad zelf zo slim als het echt heel slecht gaat om bijvoorbeeld 3 onderdelen voor het eind af te groeten, dan heb je zeker geen verlies. Het zou wat zijn als je bij voetbal ingemaakt wordt door de tegenstander met 15-0 dat die wedstrijd dan ineens niet telt, of dat de eindstand wordt bijgesteld naar 3-0, dat komt in feite op hetzelfde neer.
Als je start, of doorrijdt als het niet goed gaat, loop je nu eenmaal het risico op een verliespunt, het zij zo, al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik mijn paard thuis houd als het zo matig gaat. Als ik zie dat de bodem bagger is meld ik me ter plekke af en ga lekker naar huis, ik ga mijn paard niet in de gort rijden om een proefje neer te kunnen zetten.
ThisIsMe schreef:Toch vind ik het wel erg onzinnig dat coupons met een verliespunt niet opgestuurd worden naar de KNHS, ben dan inderdaad zelf zo slim als het echt heel slecht gaat om bijvoorbeeld 3 onderdelen voor het eind af te groeten, dan heb je zeker geen verlies. Het zou wat zijn als je bij voetbal ingemaakt wordt door de tegenstander met 15-0 dat die wedstrijd dan ineens niet telt, of dat de eindstand wordt bijgesteld naar 3-0, dat komt in feite op hetzelfde neer.
Als je start, of doorrijdt als het niet goed gaat, loop je nu eenmaal het risico op een verliespunt, het zij zo, al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik mijn paard thuis houd als het zo matig gaat. Als ik zie dat de bodem bagger is meld ik me ter plekke af en ga lekker naar huis, ik ga mijn paard niet in de gort rijden om een proefje neer te kunnen zetten.