En dat heb ik dus nu gedaan, wedstrijd was aan de overkant van onze stal, dus lekker thuis ingereden hem even flink geschakeld en lekker los gereden.
Daarheen gestapt even opgepakt en de ring in gegaan. Eenmaal in de ring zakt hij helemaal weg toen mijn moeder de eerste regel op las, niet aan mijn been, uitzwaaien, niet willen wijken, stilvallen zelfs daarbij
. Gewoon niet verruimen in draf zowel als ik gallop. Terwijl hij normaal weg schiet en echt goede overgangen heeft..Hij weet dus dat ik in de ring anders rijd dan thuis, thuis ben ik concequenter en zit ik hem achter zn vodden aan wanneer hij zult gedrag vertoond. Kortom tussen de hekjes is het lang leve de lol...
Wat moet ik hiermee, spoortje aan doen in de proef? Daar neem je niet echt het probleem mee weg..Krijgt er natuurlijk wel resultaat mee.
Hem een keer goed op zn s*demieter geven? Staat natuurlijk niet zo netjes, maar heeft wel meer effect verwacht ik?
Wat zouden jullie doen?
. Aangezien dit paard bij ieder mens waarschijnlijk al tig keer in de verkoop was geweest, erg dominant en moeilijk te rijden. Eindelijk heb ik hem nu thuis voor elkaar , loopt hij prima op zijn eigen benen en op 2 pinken van mij, na 3 jaar B en tig instructeuren.Diegene waarbij ik nu les heeft echt wonderen verricht met ons.
. Hij viel gewoon stil bij het wijken...Terwijl ik me suf zat te werken
Als ze geen zin heeft doet ze NIETS ! Ze krijgt Topsportmengeling sinds een maand , maar zelfs dat krijgt haar niet hevig ! dan heb ik nog liever dat ze mij der afbokt dan dat ik eens flink met de zweep geef (ok dit lijkt nu wel ff heel grof overkome maar tis maar om t verschil duidelijk te maken) en dat ze na 2 passen gewoon weer de rust zelve is .. Ze weigert denk gewoon om op commando iets te doen
. Alleen hij heeft gewoon een dijk van een karakter